شناسهٔ خبر: 19451395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

آزاد کاران حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد همبستگی کشورهای اسلامی، بعد از ظهر امروز در شهر باکو آذربایجان برگزار شد و آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با محمد خرابشه از اردن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان وعلی الشبامی از یمن می رود. در این وزن 12 نفر حضور دارند. نودیر جان صفر اف از ازبکستان در گروه سرمستی حضور دارد و نبی اوزون از ترکیه و ماهیر امیراصلانوف از آذربایجان در بالای جدول حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ابراهیم عبدالی از عربستان مبارزه می کند و در دور بعد نیز به مصاف عبداله ال اذانی از یمن می رود. نصیری در صورت غلبه بر این کشتی گیران در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان کشتی گیران ترکیه، ترکمنستان و قرقیزستان، قزاقستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دیدار نخست با جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپیک و قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبکستان می رود. در این وزن 11 کشتی گیر وزن کشی کردند که سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان اروپا از ترکیه نیز در گروه یاراحمدی حضور دارد.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر شرکت کرده اند، امیر محمدی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با امیر طارق از پاکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران عراق، بنگلادش و مورن موتلو از ترکیه و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبکستان می رود.

نظر شما