شناسهٔ خبر: 19445759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از باکو

کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز در روز هفتم/ کاروان ایران با ۶۷ مدال در رده سوم باقی ماند+ نتایج کلی و اسامی مدال‌آوران

R1351/P1015135/S3,33/CT1 / R1351/P1015135/S3,29,30,31,32,33/CT1

کاروان ورزشی کشورمان در هفتمین روز از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از باکو، روز هفتم از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی به پایان رسید که کاروان ایران 2 طلا، 5 نقره و 5 برنز به دست آورد و با کسب 67 مدال جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کرد.

امروز  مجتبی ولی‌پور (شیرجه)، مهدی یوسفی (تکواندو) طلا گرفتند، سحر ضیایی (دوومیدانی)، سجاد نیک‌پرست (دوومیدانی معلولان) احمد محمدی (تکواندو)، ملیکا میرحسینی (تکواندو)، سیداحمد خسروفر (تکواندو) نقره‌ای شدند و سید عرفان حسینی (دوومیدانی معلولان)، آرش خسروی (دوومیدانی معلولان)، مهدی زیدوند (کشتی فرنگی)، مهدی فلاح (کشتی فرنگی)، شهاب قوره‌جیلی (کشتی فرنگی) مدال برنز بر گردن آویختند.

به این ترتیب کاروان ایران در مجموع و با احتساب مدال‌های روز هفتم، 67 مدال شامل 16 طلا، 22 نقره و 29 برنز گرفت.

نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز هفتم مسابقات را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تنیس

تیم ملی دونفره بانوان و  امیر والا معدنچی در سومین روز از مسابقات تنیس کشورهای اسلامی مغلوب حریفان شدند. تیم دونفره بانوان کشورمان با ترکیب غزل پتک‌باطن و صدف صادق‌وزیری به مصاف ترکمنستان رفت و این دیدار را با نتیجه 10 بر ٦ ( تایم بِرِیک) واگذار کرد.

همچنین امیر والا معدنچی که در اولین دیدار موفق شده بود حریف اردنی را شکست دهد امروز در رقابت با نفر شماره یک مسابقات از ترکیه با نتیجه دو بر صفر (٧ بر ٥ و ٦ بر ٣) مغلوب شد.

والیبال

تیم والیبال ایران آخرین مسابقه خود در  مرحله گروهی رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی را برگزار کرد. شاگردان بهروز عطایی پس از سه برد پیاپی و قطعیت بخشیدن صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی، امروز در سالن والیبال کریستال هال باکو برابر تیم ملی الجزایر صف‌آرایی کردند و به پیروزی سه بر یک رسیدند.

ست اول این مسابقه با نتیجه 25 بر 18 به‌سود الجزایر به پایان رسید. ایران در ست دوم با حساب 28 بر 26 پیروز شد. ست سوم که نفسگیر و شانه به شانه جلو می‌رفت در نهایت با نتیجه 31 بر 29 به‌سود ایران پایان یافت. ایران در ست چهارم با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید تا مسابقه را سه بر یک به‌سود خود پایان دهد.

 حدود 200 تماشاگر ایرانی تیم کشورمان را در این مسابقه حمایت کردند. کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد.

تنیس روی میز

نوشاد عالمیان در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ژیانگ یو رفت و توانست این حریف خود را با نتیجه 4 ــ 1 شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. تا اواسط ست اول دو حریف تقریباً پایاپای پیش رفتند اما نوشاد خود را به عدد 10 رساند. در ادامه «یو» دو امتیاز گرفت تا جمع امتیازاتش به عدد 8 برسد اما عالمیان با کسب یازدهمین امتیاز ست اول را به‌سود خود تمام کرد. در ست دوم این حریف آذری بود که کنترل بازی را در دست گرفت و با عملکرد بهتر ست را با نتیجه 11ــ8 به‌سود خود خاتمه داد. عالمیان و «یو» ست سوم را پایاپای پیش می‌رفتند و امتیازات تک تک بین دو طرف تقسیم می‌شد تا اینکه پس از تساوی 7ــ7 نوشاد دو امتیاز گرفت اما حریف چینی‌الاصل بازی را به تساوی کشید. دو حریف در امتیاز 10، 11 و 12 هم مساوی شدند تا بازی در اوج حساسیت دنبال شود تا اینکه نوشاد با دو امتیاز پیاپی ست را 14ــ‌12 به‌سود خود تمام کرد.

ست چهارم هم مانند ست قبلی پایاپای بود. البته در این ست حریف آذربایجانی یکی، دو بار به داور معترض بود و فشار تماشاگران هم افزایش یافت ولی نوشاد با اینکه 10ــ6 عقب بود کار را به تساوی کشید و در ادامه دو امتیاز دیگر هم گرفت و 12ــ10 پیروز این ست شد. ست پنجم را نوشاد خوب شروع کرد و فاصله مطمئنی هم ایجاد کرد اما در ادامه عنان کار را از دست داد و حتی از حریف عقب افتاد ولی توانست بازی را مساوی کند و بازی مانند ست سوم حساس و فشرده شد تا اینکه در نهایت عالمیان با نتیجه 14ــ12 به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

نیما عالمیان هم در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف بوتوهان یولکاک از ترکیه رفت و توانست این حریف خود را با نتیجه 4 ــ صفر شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. نیما در ست اول پرقدرت ظاهر شد و با نتیجه 11 ــ 1 حریف خود را شکست داد. در ست دوم این حریف ترک بود که کنترل بازی را در دست گرفت و با نتایج 6 ــ 1 و سپس 7ــ2 پیش افتاد اما عالمیان پس از به تساوی کشاندن بازی در عدد 7، از حریف پیش افتاد و با نتیجه 11ــ7 کار را به‌سود خود پایان داد. نیما در حالی در این ست پیروز شد که 9 امتیاز پیاپی گرفت و اجازه نداد رقیبش امتیازی به دست آورد.

عالمیان ست سوم را با قدرت بیشتری دنبال کرد و 11ــ1 پیروز شد، این در حالی بود که او 10 ــ صفر از حریفش پیش بود که تنها امتیاز را به او تقدیم کرد. نیما در ست چهارم هم در ادامه نمایش خوب خود با نتیجه 11ــ5 پیروز شد تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

ندا شهسواری در مرحله یک‌چهارم نهایی به اوزگه ایماز، پینگ‌پنگ‌باز ترکیه خورد و با ارائه یک بازی خوب با نتیجه 4 ــ صفر پیروز شد. شهسواری در ست اول نمایش خوب و قاطعی داشت و با نتیجه 11ــ5 پیروز شد. ست دوم کمی پایاپای دنبال شد اما در نهایت پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با حساب 11ــ7 به پیروزی رسید.

شهسواری در ست سوم قاطعانه کار را دنبال کرد و با نتیجه 11ــ3 به پیروزی دست یافت و در نهایت ست چهارم هم با برتری 11ــ9 پینگ‌پنگ‌باز کشورمان به پایان رسید تا شهسواری گام به مرحله نیمه‌نهایی بگذارد.

مریم صامت، پینگ‌پنگ‌باز کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی به وانگ میائو، چینی الاصل، پینگ‌پنگ‌باز میزبان خورد و با نتیجه 4 ــ صفر شکست خورد. صامت در ست اول با فاصله از رقیب خود عقب افتاد اما با تلاش فراوان بازی را در عدد 9 مساوی کرد اما در ادامه کم آورد و 11ــ9 باخت. پینگ‌پنگ‌باز کشورمان ست دوم را عالی شروع کرد و 8ــ3 پیش بود اما بار دیگر رقابت در عدد 9 مساوی شد تا حریف چینی الاصل با نتیجه 11ــ9 پیروز شود. این حریف آذربایجانی ست‌های سوم و چهارم را بهتر ظاهر شد و با نتایج 11ــ8 و 11ــ5 پیروز شد تا صامت از دور رقابت‌ها حذف شود.

شنا

مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور به فینال شیرجه سه‌متر بازی‌های کشورهای اسلامی راه یافتند. در این ماده مجتبی ولی‌پور با رکورد تاریخی و امتیاز کل 356 و 65صدم به‌عنوان نفر اول و شهنام نظرپور با امتیاز کل 287 و 10صدم به‌عنوان نفر ششم  به فینال این ماده راه یافتند.

ولی‌پور در پرش اول خود امتیاز 55 و 50صدم در پرش دوم امتیاز 63 و 55صدم در پرش سوم خود امتیاز خوب 66 و 50صدم در پرش چهارم 64 و 50صدم پرش پنجم 52 و 50صدم و در پرش آخر 56 و 10صدم را کسب کرد.

همچنین شهنام نظرپور توانست در اولین پرش امتیاز 62 در دومین پرش امتیاز 55 و 50صدم در سومین پرش خود امتیاز 36 در چهارمین پرش امتیاز 43 و 20صدم در پنجمین پرش امتیاز 54 و در آخرین پرش خود امتیاز 36 و 40 را کسب کرد.

 ولی‌پور با مجموع امتیاز 338 و 35صدم توانست مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.  شهنام نظرپور دیگر شیرجه‌روی کشورمان نیز در این ماده با مجموع امتیاز 327 و 25صدم به عنوان چهارمی بسنده کرد.

مرحله مقدماتی و فینال شیرجه 10 متر انفرادی صبح و عصر شنبه 30 اردیبهشت و فینال شیرجه 10 متر دوبل دونفره  عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

نمایندگان شیرجه کشورمان فردا عصر در فینال دوبل سه‌نفره که ساعت 17 و 30 برگزار می‌شود به آب می‌زنند.

دوومیدانی معلولان

رقابت‌های دوی 100 متر معلولان در کلاس T11 صبح امروز با برگزاری مرحله مقدماتی پیگیری شد. در گروه اول آرش خسروی با رکورد 11 ثانیه و 74صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت و راهی فینال شد.

 رقابت‌های پرتاب نیزه معلولان در کلاس F13 در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد. در این رقابت که پنج پرتابگر حضور داشتند، سجاد نیک‌پرست با رکورد ٥٩.١٨ متر در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت.

دیگر نماینده کشورمان به‌نام سید عرفان حسینی با رکورد ٥٥.٧٩ متر جایگاه سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.

در رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس F.13 معلولان بازی‌های کشورهای اسلامی، ورزشکار ازبکستان با رکورد 70متر قهرمان شد.

مرحله فینال مسابقات دوی 100متر معلولان کلاس T11 با حضور چهار ورزشکار از کشورهای آذربایجان (٢ نفر) همراه با ایران و ترکیه برگزار شد. آرش خسروی نماینده ایران در این رقابت بود که با ثبت رکورد ١١.٦٦ متر در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. دو نماینده کشور میزبان در این رقابت نیز عنوان‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

کشتی فرنگی

کشتی فرنگی ایران در چهار وزن دوم ناکام بود و نماینده‌ای در فینال ندارد.

رسول گرمسیری در وزن 75 کیلوگرم به مصاف الوین مرسلیف از آذربایجان رفت و با نتیجه 6 بر یک به حریف آذربایجانی باخت. وی در دیدار رده‌بندی وزن 75 کیلوگرم به مصاف کراتبک توگولبائف از قرقیزستان رفت و در وقت اول 3 بر صفر از حریف عقب افتاد. گرمسیری در وقت دوم نیز نتوانست این امتیاز را جبران ‌کند تا در نهایت دستش از مدال برنز کوتاه بماند.

مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم به مصاف کامران ممدوف از آذربایجان رفت و در یک کشتی ضعیف و پرانتقاد با نتیجه 6 بر صفر مغلوب حریف شد. زیدوند در بازی رده‌بندی به مصاف میرزابک رحمتوف از ازبکستان رفت. وی در وقت نخست با امتیاز اخطار از حریف پیش افتاد و در وقت دوم کشتی را اداره کرد تا با همان یک امتیاز حریف را شکست داده و مدال برنز را بر گردن بیاویزد.

 شهاب قوره‌جیلی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حسن حامیه از لبنان رفت و در یک کشتی آسان با نتیجه 8 بر صفر بر حریف لبنانی خود غلبه کرد و به دور بعد راه یافت. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف عثمان یلدیریم از ترکیه رفت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. وی در دیدار رده‌بندی در کمتر از یک دقیقه محمد یوسف حمزه از اردن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و برنز گرفت.

مهدی فلاح در وزن 85 کیلوگرم با اسلام عباسوف از آذربایجان کشتی گرفت. فلاح این کشتی را با نتیجه 2 بر یک به حریف خود واگذار کرد. وی در مسابقه رده‌بندی برای کسب مدال برنز برابر آزات بیشه بکوف از قرقیزستان قرار گرفت و در وقت اول  با یک امتیاز پیش افتاد‌. فلاح کشتی‌گیر کشورمان در وقت دوم نیز یک امتیاز دیگر کسب کرد و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز گرفت.

دوومیدانی

رقابت‌های پرش ارتفاع بازی‌های کشورهای اسلامی با حضور  10شرکت کننده از کشورهای ترکیه و آذربایجان (٢ نفر)، ایران، گویان، سوریه، ازبکستان، الجزایر و مالزی برگزار شد. سپیده توکلی نماینده ایران در رقابت‌های پرش ارتفاع رکوردی بهتر از 1.65متر به دست نیاورد. توکلی با این رکورد در رده هفتم ایستاد.

در رقابت‌های پرش ارتفاع بانوان نمایندگان ازبکستان، الجزایر و گویان به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

سپیده توکلی و سحر ضیایی دو نماینده ایران در مسابقات پرتاب نیزه بانوان بودند. البته حضور توکلی در رقابت‌های پرتاب نیزه به‌صورت تشریفاتی بود. طبق قوانین وی برای شرکت در رقابت‌های پرش ارتفاع باید در این مسابقات (پرتاب نیزه) حاضر می‌شد تا مجوز شرکت در رقابت‌های پرش ارتفاع را به دست آورد، بنابراین توکلی فقط یک پرتاب انجام داد که آن هم خطا شد. توکلی بعد از این پرتاب، اقدام به پرتاب دیگری نکرد درحالی که دیگر نماینده کشورمان هر ٦ پرتاب خود را انجام داد و موفق به کسب مدال نقره شد.

سحر ضیایی با رکورد ٤٩.١٥ متر بعد از نماینده ترکیه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. پرتابگر دیگری از ترکیه نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

نکته مهم اینکه سحر ضیایی با رکوردشکنی ملی به مدال نقره مسابقات پرتاب نیزه بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت. این رکورد پیش از این در اختیار امینه ایری از گلستان بود.

رضا مقدم نماینده کشورمان در رقابت‌های پرتاب چکش مردان چهارم شد. او شش پرتاب داشت و در یکی از پرتاب‌های خود (پرتاب پنجم) مرتکب خطا شد اما سایر پرتاب‌های خود را با موفقیت انجام داد. بهترین رکوردی که از مجموع این پرتاب‌ها برای وی ثبت شد، رکورد 70.90متر بود. این پرتابگر کشورمان با این رکورد در جایگاه چهارم ایستاد و از کسب مدال بازماند. در این رقابت ورزشکاران ترکیه‌ای اول و دوم شدند و نماینده قطر هم سوم شد.

تکواندو

سیداحمد خسروفر در وزن منهای  ٧٤کیلوگرم، ‌پس از یک‌دور استراحت، در اولین مبارزه به مصاف نماینده عربستان رفت و در راند نخست ٥ بر یک جلو افتاد و در راند دوم ٢ بر یک حریف را مغلوب کرد. خسروفر در راند پایانی ١٥ بر صفر پیروز میدان شد و با کسب امتیاز ٢٢ بر ٢ برنز خود را مسجل کرد.

خسروفر در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریفی از سورینام روی شیاپ‌چانگ رفت و در راند اول با نتیجه 13 بر 7 به پیروزی رسید. وی در راند دوم هم با نتیجه 11 بر صفر برنده شد. هرچند او در راند سوم با نتیجه 9 بر 6 به حریف باخت اما با ثبت امتیاز 30 بر 16 در روز تولدش به فینال صعود کرد. خسروفر در فینال با نماینده کشور ازبکستان نیکیتا رافالوویچ مصاف داد و با شکست 26 بر 10 نقره گرفت

در وزن 87ــ کیلوگرم و در مرحله یک‌چهارم نهایی احمد محمدی 21 بر 7 از سد آدرین اسپلینگ از گویان گذشت و مدال برنزش را قطعی کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف نماینده ساحل عاج می‌رفت که با انصراف تکواندوکار حریف از حضور در این رقابت، محمدی به فینال رسید. نماینده ساحل عاج به‌دلیل مصدومیت از مبارزه مقابل محمدی انصراف داده بود، به این ترتیب محمدی در فینال باید با رامین عزیزوف آذربایجان مصاف دهد. محمدی راند نخست خود را مقابل نماینده کشور میزبان با نتیجه ٤ بر ٧ عقب افتاد. وی در راند دوم ٣ بر یک جلو افتاد و در راند آخر ٨ بر ٧ مغلوب شد. وی با امتیاز ١٤ بر ١٦ سومین نقره‌ای تکواندو شد.

 مهدی یوسفی تکواندوکار وزن منهای 63 کیلوگرم در دور اول برابر «مبارک الشریف» از عربستان روی شیاپ‌چانگ رفت. او راند نخست را با نتیجه قاطع 15 بر یک به‌سود خود خاتمه داد. یوسفی در راند دوم با نتیجه 6 بر 4 از حریف پیشی گرفت و در راند سوم 5 بر صفر به پیروزی رسید و درنهایت با کسب امتیاز 25 بر 5 پیروز شد.

وی در دور بعد به مصاف فرهاد کاورات از ترکیه رفت و در راند اول با نتیجه یک بر صفر حریف را مغلوب کرد. او در راند دوم هم 5 بر یک از حریف پیش افتاد. هرچند یوسفی راند سوم را با نتیجه 5 بر 7 مغلوب حریف شد اما در نهایت با ثبت نتیجه 11 بر 8 به پیروزی رسید.

یوسفی در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی برابر نماینده اردن قرار گرفت و راند نخست ١٣ بر یک مقابل محمد اسفور جلو افتاد. وی که در راند دوم با نتیجه ٤ بر ٧ عقب افتاد، در راند نهایی ١٢ بر ٨ جبران کرد و با مجموع امتیاز ٢٩ بر ١٧ فینالیست شد.

یوسفی در آخرین مبارزه خود با نماینده قزاقستان مصاف داد و راند نخست را با اختلاف نتیجه ٦ بر یک پایان داد. این هوگوپوش کشورمان که در راند دوم ٢ اخطار گرفته بود ٢ بر ٤ مغلوب شد اما در راند آخر با نتیجه قاطع ١٣ بر ٢ پیروز شد و با مجموع امتیاز ٢٧ بر٧  طلا گرفت.

در وزن 62ــ کیلوگرم و در مرحله یک‌چهارم نهایی حنانه همتی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شاهد ترمان از اردن شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ملیکا میرحسینی تکواندوکار در وزن 73ــ کیلوگرم با چایمائی کریم نماینده مراکشی مصاف داد. وی راند نخست خود را بدون کسب امتیاز پایان داد و در راند دوم ٢ بر ٣ از حریف عقب افتاد اما در راند آخر میرحسینی یک بر صفر از حریف جلو افتاد و با کسب امتیاز ٣ بر ٣ راهی راند طلایی شد. این نماینده ایران در نهایت با امتیاز ٥ بر ٣ به دور بعد صعود کرد.

میرحسینی سپس برابر نماینده قزاقستان وارد مبارزه شد که در راند اول یک بر ٣ عقب افتاد و در راند دوم یک بر صفر جبران کرد و در راند آخر با نتیجه ٥ بر ٢ به پیروزی رسید و در مجموع با امتیاز ٧ بر ٥ راهی فینال شد. وی در فینال مقابل سوده بولوت از ترکیه روی شیاپ‌چانگ رفت و راند اول را با نتیجه 6 بر یک به حریف واگذار کرد. میرحسینی راند دوم و سوم هم به‌ترتیب با نتایج یک بر صفر و 4 بر 3 مقابل حریف بازنده شد تا با قرار گرفتن روی سکوی نایب‌قهرمانی، صاحب مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی شود.

مدال‌های ایران در این دوره از مسابقات تا این لحظه به‌شرح زیر است:

مدال طلا
نرجس امام‌قلی‌نژاد (تفنگ بادی 10 متر)، نسرین دوستی (وزن 50کیلوگرم کاراته)، سعید مولایی (طلای  ٨١ ــ کیلوگرم جودو)، سجاد گنج‌زاده (کاراته)، نجمه خدمتی (تفنگ سه‌وضعیت 50 متر)، گلنوش سبقت‌اللهی (10 متر تفنگ بادی)، پوریا نوروزیان (50 متر سه‌وضعیت)، ایوب موسوی (دسته 94 کیلوگرم وزنه‌برداری)، ناهید کیانی (تکواندو وزن 54 کیلوگرم)، مهدی اسحاقی (تکواندو)، محمدرضا براری (دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری)، محمدعلی گرایی (کشتی فرنگی)، علی محمدیاری (دوومیدانی معلولان)، یوسف قادریان (کشتی فرنگی)، مجتبی ولی‌پور (شیرجه)، مهدی یوسفی (تکواندو)

مدال نقره
الهه احمدی (تفنگ بادی 10 متر بانوان) رزیتا علیپور (وزن ٦٢ــ کیلوگرم کاراته)، تیم میکس 10 متر تفنگ بادی (پوریا نوروزیان و نجمه خدمتی)، هانیه رستمیان (٢٥ متر تپانچه بادی)، محمد علی شنانی (جودوی نابینایان)، الهه احمدی (تفنگ سه‌وضعیت 50 متر)، مجید عسگری (وزنه‌برداری)، علیرضا کیخا (ژیمناستیک)، احسان حدادی (پرتاب دیسک)، جاوید احسانی شکیب (پرتاب وزنه معلولان)، حسین باقری (50 متر سه‌وضعیت مردان)، علیرضا قلعه‌ناصری (پرتاب وزنه معلولان)، همایون تیموری (وزنه‌برداری)، تیم ملی واترپلو، علیرضا قلعه‌ناصری (دوومیدانی معلولان)، سیدحسین احسانی (تکواندو)، اکرم خدابنده (تکواندو)، سحر ضیایی (دوومیدانی)، سجاد نیک‌پرست (دوومیدانی معلولان) احمد محمدی (تکواندو)، ملیکا میرحسینی (تکواندو)، سیداحمد خسروفر (تکواندو)

مدال برنز
امیر مهدی‌زاده (وزن 60ــ کیلوگرم کاراته)، طراوت خاکسار (وزن 55ــ کیلوگرم کاراته)، علیرضا خجسته (وزن ٦٦ــ کیلوگرم جودو)، تیم شنا چهار در صد متر، تیم ملی ژیمناستیک، ابوالفضل شهرجردی (برنز کاتا)، مهسا افسانه (برنز کاتا)، محدثه آقایی(کاراته)، محمد احمدی (50 متر تپانچه مردان)، هادی خناری‌نژاد (ژیمناستیک دارحلقه)، مه‌لقا جام‌بزرگ (تفنگ سه‌وضعیت 50 متر)، جواد دلاکه (پرتاب وزنه معلولان)، فاطمه مداحی (تکواندو)، محمد یاری (پرتاب وزنه معلولان)، طیبه پارسا (تکواندوکار وزن 57ــ)، امید احمدی‌صفا (بوکس)، تیم میکس تیراندازی، رامین ربیعی‌فر (وزنه‌برداری)، مهدی انصاری (شنا)، سودابه پورصادقی (تکواندو)، تیم 4 در صد متر مختلط شنای مردان، علی خدیور (دوی 400 متر)، علیرضا درویش‌پور (تکواندو)، حسین قربان‌زاده (تکواندو)، سید عرفان حسینی (دوومیدانی معلولان)، آرش خسروی (دوومیدانی معلولان)، مهدی زیدوند (کشتی فرنگی)، مهدی فلاح (کشتی فرنگی)، شهاب قوره‌جیلی (کشتی فرنگی).

انتهای پیام/*

نظر شما