شناسهٔ خبر: 19422147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

در روز چهارم ، كسب 13 مدال و دوپله صعود

كاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی در روز چهارم رقابت ها با كسب كسب 13 مدال(شامل 5 طلا، 4 نقره، 4 برنز) صعود دوپله ای در جدول رده بندی مدالی كسب كرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از فارس، نمایندگان کشورمان امروز، در رشته‌های وزنه برداری، تیراندازی، دوومیدانی، تکواندو و دوومیدانی معلولان صاحب مدال شدند.

بر این اساس، در وزنه برداری ایوب موسوی در وزن 94 کیلوگرم با ثبت رکورد مجموع 381 کیلو یک طلا برای ایران کسب کرد.

در تیراندازی گلنوش سبقت اللهی در تپانچه 10 متر بادی و پوریا نوروزیان در تفنگ 50 متر سه وضعیت 2 طلای خوش رنگ دیگر برای کشورمان گرفتند. حسین باقری هم در همین ماده روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

در دوومیدانی و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نقره ای شد، در پرتاب وزنه اما جاوید احسانی و جواد دلاکه به ترتیب یک نقره و یک برنز کسب کردند.
در دوومیدانی معلولان و در ماده پرتاب وزنه کلاس F56 علیرضا قلعه ناصری نقره ای شد و محمد یاری به برنز رسید.

تکواندوکاران اما شروع توفانی داشتند. ناهید کیانی در وزن 53- طلای خوش رنگ این وزن را به گردن آویخت و فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم صاحب 2 برنزشدند.

در بخش مردان هم مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم در یک مبارزه جذاب و نفس گیر مقابل حریف آذربایجانی روی سکوی قهرمانی رفت و دومین طلای تکواندوی ایران را به گردن آویخت.

به این ترتیب کاروان ایران در مجموع و با احتساب مدال‌های روز چهارم، با کسب 37 مدال شامل 10 طلا ، 12 نقره و 15 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما