شناسهٔ خبر: 19413929 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میرزایی‌نکو در نشستی خبری:

انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه انتخابات شوراها در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: سرورهای هیأت مرکزی به سرور مجلس متصل است و امنیت بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم میرزایی‌نکو رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری انتخابات اظهار داشت: انتخابات این دوره شوراها در 11 هزار شعبه اخذ رأی به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، این رأی‌گیری الکترونیک به صورت آزمایشی نیست و به صورت کاملاً دقیق اجرا می‌شود.

وی افزود: بر مبنای فرمایش امام (ره) که میزان را رأی ملت می‌دانستند و نیز فرمایشات رهبر انقلاب که دغدغه حق‌الناس بودن رأی‌ مردم را دارند، سیستم تجمیع آرای انتخابات طراحی شده و بخشIT  هیأت مرکزی نظارت بر روی آن کار کرده و یک اپلیکیشن موبایل برای ناظرین طراحی شده است که ظرف 30 ثانیه پس از استخراج و امضای آمار شعب، نتیجه بر روی سایت مرکزی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در پایان خاطرنشان کرد: سرورهای هیأت مرکزی به سرور مجلس متصل است و امنیت بالایی دارد، اپلیکیشن موبایل برای ناظرین نیز به حدود 100 هزار نفر لینک است و فردا نیز تست آخر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما