شناسهٔ خبر: 19384773 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات اندک اما جالب توجه‌ای از نسخه جدید سری بازی‌های Assassin’s Creed منتشر شده است. این اطلاعات در رابطه با طراحی دنیای بازی، قابلیت Eagle Vision، اسلحه‌های موجود و … می‌باشد.

صاحب‌خبر -
اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات اندک اما جالب توجه‌ای از نسخه جدید سری بازی‌های Assassin’s Creed منتشر شده است. این اطلاعات در رابطه با طراحی دنیای بازی، قابلیت Eagle Vision، اسلحه‌های موجود و … می‌باشد.

در حالی که هنوز شرکت یوبیسافت هیچ اطلاعاتی را در رابطه با عنوان جدید سری بسیار محبوب Assassin’s Creed با ما به اشتراک نگذاشته، حتی اسم بازی نیز مشخص نشده است اما به لطف شایعات و منابع آگاه ما تا این جای کار توانسته‌ایم اطلاعات بسیار ارزشمندی را در رابطه با این بازی بدست آوریم. اطلاعات اولیه‌ای مانند نام بازی که تحت عنوان Assassin’s Creed Origins شناخته خواهد شد، محیط بازی که در سرزمین مصر جریان می‌یابد، احتمال اینکه در این نسخه شاهد وجود چند شخصیت در مسیر داستانی بازی باشیم و وجود نبردهای دریایی را بدست آورده‌ایم اما خبر خوش برای طرفداران سری این است که به‌تازگی اطلاعات جدید دیگری نیز از این بازی فاش شده است.

به‌نظر می‌رسد که سری جدید بازی در بسیاری از بخش‌ها سعی دارد از عنوان بزرگ The Witcher 3 الگوبرداری کند ( و یا تاثیرگرفتن از بیشتر عناوین جهان باز این روزهای صنعت بازیسازی )، به غیر از ماموریت‌ها و جست و جوهای آزادانه در بازی، بازی جدید شرکت یوبیسافت قصد دارد تا از سیستم مبارزاتی همانند بازی Witcher بهره گیرد، مبارزاتی عمیق به همراه آزادی عمل بالا، در بازی شاهد یک دنیای یکپارچه هستیم بدین معنا که بازیبازان می‌توانند از آب‌ها عبور کرده، وارد شهرها شوند و با هیچ صفحه بارگذاری مواجه نگردند، لازم به ذکر است که در بازی تجهیزاتی مانند سپر، نیزه و تیرکمان نیز وجود دارد.

جالب است بدانید قابلیت Eagle Vision که از نسخه اولیه بازی تاکنون همواره در گیم‌پلی بازی تقریبا بدون تغییر وجود داشته است، در نسخه Origins با اندکی تغییرات مواجه خواهد شد، بطوری که بازیبازان می‌توانند به‌ منظور این کار از یک عقاب دستی نیز استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد که دنیای بازی قرار است جهانی خوش آب و رنگ باشد به همراه نماهایی عمیق و گیرا، در آینده با انتشار تصاویر رسمی از این بازی می‌توانیم بیشتر در رابطه با گرافیک بازی اظهار نظر کنیم.

بنابر اعلام منابع معتبر، شرکت یوبیسافت قرار است از نسخه جدید سری Assassin’s Creed در رویداد E3 سال جاری رونمایی کند. پیش‌بینی می‌شود که بازی در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود و خبری از عرضه بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز نخواهد بود.

به شخصه برای آشنایی بیشتر با این نسخه جدید از سری خاطره‌انگیز Assassin’s Creed بسیار هیجان زده‌ام!

 

نظر شما