شناسهٔ خبر: 19307794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارآفرین موفق و برتر ورامین:

مدیریت شهری نیازمند برنامه ریزی و حرکت هدفمند است

ورامین- کارآفرین موفق و برتر ورامین با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در مدیریت شهری، گفت: مدیریت شهری نیازمند برنامه ریزی و حرکت هدفمند است.

صاحب‌خبر -

مهناز فرجی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به رشد روز افزون شهرها، نیازمند یک مدیریت قدرتمند، یکپارچه و هوشمند در شهر ورامین هستیم و باید از نقش کلیدی فناوری اطلاعات و سیستم های هوشمند امروزی در مدیریت شهری بهره برداری کنیم.

وی که از سال ۶۸ با تاسیس اولین مهد کودک خصوصی «آینده سازان» وارد عرصه تعلیم و تربیت شهری شده است، گفت: اگر ما به کودکان و آینده سازان شهر از ابتدا نظم در کارها را آموزش دهیم و آن ها را با سامانه های نظم نوین و هوشمند آشنا سازیم قطعا مشکلات کمتری در اداره شهرها خواهیم داشت.

این کارآفرین موفق که تا به حال ۷۰ فرصت شغلی در ورامین ایجاد کرده است، افزود: هرجا از تکنولوژی بهره بگیریم موفق خواهیم بود و در مدیریت شهری نیز می توانیم با استفاده از استعدادهای مردمی اشتغال زایی قابل قبولی داشته باشیم تا هم تعداد جوانان بیکار در شهر کاهش یابند و هم شهرمان بالنده تر اداره شود.

فرجی که مدیریت دو دبستان غیر دولتی پسرانه و دخترانه البرز را در ورامین بر عهده دارد گفت: در مدیریت ها، هرجا به جوانان اطمینان کردم موفق بودم و آن کار به بهترین شکل انجام شد، نیروی جوان قدرت فوق العاده ای دارد.

نظر شما