شناسهٔ خبر: 19191336 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

موسسه استیل پرایس در تهران برگزار مي كند:

سمینار روش های مدرن بازاریابی و فروش فولاد و مواد اولیه

سمینار یک روزه روش های روز بازاریابی و فروش محصولات فولادی و مواد اولیه توسط موسسه استیل پرایس برگزار می شود .

صاحب‌خبر -

موسسه استیل پرایس در راستای تأمین دانش روز متخصصین بازاریابی و صادرات شركت های ایرانی و امكان دسترسی به روش های روز بازاریابی و صادرات دنیا اولین دوره تخصصی بازاریابی و فروش محصولات فولادی و مواد اولیه را 10 اردیبهشت ماه 96 در تهران برگزار می کنند .

سرفصل های ارائه شده این دوره یك روزه كه توسط دو تن از برجسته ترین اساتید بازاریابی بین المللی از شرکت های استمکور و ام سون متالز برگزار می شود به شرح زیر است :

١حجم و ارزش بازار فولاد ایران و جهان

٢چگونگی انتخاب و ورود به بازارهای هدف

٣ - بخش بندی بازارها یا ماركت سگمنتیشن

٤ - اهمیت و چگونگی استفاده از ابزار نمایشگاه ها و همایش ها

٥ارتباط ، قیمت گذاری ، قرارداد و تحویل كالای صادراتی


 شرکت استمکور که برای انتقال دانش بازارایابی فولاد و مواد اولیه به ایران می آید  نامی آشنا در صنعت فولاد و مواد اولیه جهان است و بخش عمده سهام این شركت انگلیسی در اكتبر سال ٢٠١٥ توسط شركت مالی آپولو نیویورك خریداری شد . در این سمینار آقای فیلیپ ادموندز با بیش از ٢٥ سال سابقه تجارت بین الملل بویژه در بازارهای اروپایی كه از بنیانگذاران و زبده ترین مدیران بازاریابی و فروش انگلیسی و مؤسس شركت ام سون متالز هستند تجربیات كاربردی خود را بواسطه هماهنگی یكی از مدیران ایرانی همكار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد  .

علاقه مندان در صورت تمایل به حضور در این سمینار و یا معرفی افراد مرتبط با فولاد و مواد اولیه برای  مشاركت در این سمینار تخصصی با شماره تلفن های 03136205682 و 02188730555 تماس حاصل کنند و یا به وبسایت های معدن 24 و استیل پرایس  www.steelprice.ir  مراجعه نمایند .

 

نظر شما