شناسهٔ خبر: 19190865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

انعکاس مطالب نيمه اول دي فولاد نیوز در ساير رسانه‌ها

صاحب‌خبر -

روزنامه قانون در روز پنجشنبه گذشته نهم دی ماه قسمتی از صفحه اقتصادی خود را به ارزیابی پایگاه خبری_تحلیلی «فولادنیوز» از بازار فولاد در آخرین روزهای سال میلادی اختصاص داد. در بخشی از این گزارش به روزهای آرام و کم نوسان بازار فولاد در روزهای منتهی به جشن پایان سال اشاره شده بود. همچنین روزنامه قانون در روز دوشنبه سیزده دی ماه نیز به نقل از سایت «فولاد نیوز» به لزوم حمایت بانکی از صنعت فولاد اشاره کرده بود.

سایت خبری_تحلیلی «فریادگر» نیز در همین روز به نقل از سایت «فولاد نیوز» اشاره داشت به اینکه ایران یکی از کشورهای فعال در صنعت فولاد است و این کشور در سال گذشته توانست از نظر میزان فولاد تولیدی جایگاه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص دهد ولی حجم فولاد تولیدی در این کشور با هدف اعلام شده توسط فعالان صنعت فاصله زیادی دارد.

 سایت «نکو نیوز» نیز که یکی از سایت‌های تخصصی در حوزه انرژی است در روز دوشنبه سیزده دی ماه با اشاره به همین خبر که در سایت فولاد نیوز نشر یافته بود به جایگاه نه چندان مطمئن ایران در رنکینگ جهانی فولاد اشاره کرد.

روزنامه اقتصادی «تجارت» نیز روز چهارشنبه در خبری به نقل از سایت «فولاد نیوز»  تاثیر ناگوار مسئله کم آبی در تولید فولاد را مورد بررسی قرار داد. با نظر به اینکه آب یکی از عناصر اصلی در تولید فولاد به شمار می‌رود مسئله کم آبی می‌تواند هزینه‌های تولید این کالای استراتژِیک را در کشور بالا ببرد.

 پایگاه خبری "قانون" نیز در همین روز با نقل گزارشی از سایت «فولاد نیوز» تاثیر انتخابات امریکا و ریاست جمهوری ترامپ را با این تیتر «فولاد آمریکا به استقبال ترامپ می رود» مورد نظر قرار داد.

تهيه و تنظيم : پايگاه فولادنيوز

نظر شما