شناسهٔ خبر: 19190819 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

هفتمین همایش فولاد بهمن ماه برگزار می‌شود:

معرفی کارگاه‌های آموزشی فولاد مبارکه اصفهان

صاحب‌خبر -

هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار در حالی اواخر بهمن ماه امسال برگزار می‌شود که برگزاری 24 کارگاه آموزشی از سوی شرکت‌های برتر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش است. کارگاه‏‌های آموزشی يکي از اثربخش‏‌ترين گونه‏‌های آموزش در عصر حاضر است. برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی به شيوه مشارکتی فراخواندن مخاطب به آموزش و ارزش نهادن به نيازها و خواسته‏‌هايش در جلو بردن اهداف آموزشي است. توجه به ارزش‏‌هاي انساني و ايجاد ارتباط بين محتوا، موضوع و تجربه‏‌هاي شرکت‌کنندگان در اين شيوه آموزش، موجب مي‏‌شود تا مخاطبان از زماني که براي آموزش مي‏‌گذارند، لذت ببرند و خود را در آن سهيم بدانند. هدف دقیق این کارگاه‌ها ایجاد شرایطی است که در آن شرکت‌کنندگان در کارگاه تصمیم بگیرند، برنامه طرح کنند و تغییرات لازم در حوزه فعالیت خود را به‌وجود آورند. یکی از متداول‌ترین روش‌های مورد استفاده در کارگاه، بحث گروهی درباره مسائلی است که از قبل تعیین شده است. هر عضو نظریاتش را ابراز کرده و در عین حال از نظرات، عقاید و تجربیات دیگران درباره سوالات خود استفاده می‌کند.

 

شرکت فولادمبارکه اصفهان از جمله شرکت‌هایی است که قرار است در هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران، دو کارگاه آموزشی برگزار کند که شامل موارد زیر است: 1- کارگاه آموزشی و میزگرد تخصصی با موضوع مشکلات کیفی و چالش‌های فراروی صنعت فولاد کشور در ارتباط با واردات فولاد‌های نامرغوب به کشور، 2- کارگاه آموزشی آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه محصولات پوشش‌دار (ورق‌های گالوانیزه، رنگی و قلع‌اندود).

هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، قرار است در روزهای 26 و 27 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود. رقابت‌پذیری براساس قیمت تمام‌شده، الزامات صادرات و بازارهای منطقه برای محصولات داخلی، پیش‌بینی قیمت محصولات فولادی و مواد اولیه در سال 96 از جمله موضوعات اصلی این همایش است. این همایش تلاش دارد مسیر پیش‌روی صنعت فولاد را برای بازیگران اصلی این صنعت شامل تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، صاحبنظران و فعالان بازار که همگی از جمله شرکت‌کنندگان همایش هستند، مشخص کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا حضور در این همایش می‌توانند با شماره تلفن 42710151 تماس گرفته یا به وب‌سایت

https:/ / events.den.ir مراجعه یا با آدرس‌ایمیل ISMC@den.ir مکاتبه کنند.

 

منبع: دنياي اقتصاد

http://events.donya-e-eqtesad.com/

نظر شما