شناسهٔ خبر: 19184786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

انعکاس اخبار و تحلیل های فولادنیوز در رسانه ها در هفته اي كه گذشت

صاحب‌خبر -

تحلیل‌ها و گزارش های منتشر شده در سایت فولادنیوز نیز در هفته ای که گذشت در برخی از رسانه ها بازتاب داشت. روز پنجشنبه گذشته روزنامه «قانون» به گزارشي از سايت فولادنيوز با  نام "افزايش توليد فولاد ايران" پرداخته بود و از زبان او و به نقل از سایت فولادنیوز به مشاهدات وضعيت توليد و صادرات و واردات صنعت فولاد در كشور اشاره کرده بود.

روز یکشنبه روزنامه قانون چهار عملكرد قابل قبول فولاد در سال گذشته را به نقل از سايت فولادنيوز عنوان كرده بود و از مزاياي برجام و تاثيرات آن در صنعت فولاد نوشته بود . در روز دوشنبه سایت قانون همين گزارش چهار عملكرد قابل قبول فولاد در سال گذشته را در سايت آورده بود و به طور مفصل اين گزارش را كار كرد.

روز دوشنبه سايت «فريادگر» نیز گزارش كامل "دليل اتهام دامپينگ براي ايران " را در سايت كار كرده بود و از دلايل اين اتهام و بازتاب آن در بازار جهاني به نقل از سايت فولاد نيوز آورد.

روز چهارشنبه روزنامه «قانون»  به نقل از گزارش اختصاصي قانون از يكي از توليدكنندگان بزرگ فولادي پرداخت و به نقل از «فولاد نیوز» تیتر زده بود: مصائب ريز و درشت غول فولادسازي آمريكا و در آن به معرفي اين شركت و توليد آن و راهكارهاي موفقيت آن به نقل از سايت فولادنيوز پرداخته بود.

 

نظر شما