شناسهٔ خبر: 19124642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

غیر از فرماندار مشگین شهر چه کسی این جمله را قبول دارد؟

ما در برجام 5 بر 2 جلو هستیم

رئیس جمهور بازی بُرد بُرد برجام را 3 بر 2 به نفع حریف تعبیر کرده بود، ظریف به رعایت نشدن روح و متن برجام از جانب رقیب تاکید می‌کند و فرماندار مشگین شهر نیز از برد 5 بر 2 حرف می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، فرماندار شهرستان مشکین شهر در سخنرانی بعد از خطبه‌های نماز جمعه لاهرود اظهار کرده بود ما در برجام 5 بر 2 جلو هستیم، این جمله شاید از یک فرماندار دولت تدبیر و امید به عنوان ارشدترین مقام اجرایی یک شهرستان بسیار بعید و در عین حال تعجب‌آور است، چرا که وی بدون دقّت به صحبت‌های رئیس دولت خود سخنی گفته است که به نوبه خود یک توهین آشکار به آقای روحانی است چرا که قبل از ایشان جناب آقای رئیس جمهور بازی بُرد بُرد برجام را 3 بر 2 به نفع حریف تعبیر کرده بود.

 

حال با اذعان چند روز پیش آقای ظریف به رعایت نشدن روح و متن برجام از جانب رقیب و تاکید بسیاری از اعضای تیم مذاکره کننده به این امر و اعتراف رئیس کل بانک مرکزی به دستاورد هیچ از برجام، روی چه حسابی فرماندار شهرستان مشگین شهر از برد 5 بر 2 حرف می زند خدا می داند و پدیده های برآمده از دولت روحانی، که راست راست در روی ملّت ایستاده و در روز روشن از هیچ به جلو بودن با نتیجه 5 بر2 یاد می‌کنند.

 

البته از جناب آقای فرمانداری که جلسات ستاد تبلیغاتی روحانی را در ساختمان فرمانداری برگزار می‌کند و می گوید دست کسی را می بوسم که گفت تکرار دولت یازدهم بهتر است انتظاری جز این نیست که در باب جانبداری و مهندسی انتخابات، اولاً در حرکتی خارج از قاعده سخنران بعد از خطبه‌ها می شود که در نوع خود بی نظیر است چون معمولاً سخنرانی قبل از خطبه ها انجام می شود و در ثانی اینقدر غرق در غلوّ و طرفداری می‌شود که شعور مردم را به سخره می گیرد و بی توجه به فضا و آگاهی مردم فهیم آمار و ارقامی ذکر می‌کند که معلوم نیست از چه قاعده ای پیروی می‌کند و چرا تاکنون این کشف بزرگ را به اطلاع اربابان خود نرسانده است جای شگفتی دارد.

 

جناب آقای فرماندار به خاطر داشته باشید مردم بخش مشگین شرقی و همچنین مردم شهرستان از پشت کوه نیامده‌اند که شما هر طور که بخواهید افاضه فیض کنید و مخاطبان هم همین طوری و به صورت یلخی فرمایشات شما را قبول کنند. نماینده محترم دولت در شهرستان مشگین‌شهر به عنوان مجری انتخابات حتماً مطلع هستند که رئیس یکی از ادارات بخش مشگین شرقی عضو اصلی شورای مرکزی ستاد تبلیغاتی روحانی و در عین عضو هیأت اجرایی انتخابات همان بخش هست. پس توصیه می شود قضیه را اینقدر شور نکنید چون بحث حق النّاس در میان است و قطعاً شما به قیامت و روز جزا اعتقاد دارید.

 

انتهای پیام/

نظر شما