شناسهٔ خبر: 19124632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور فرماندار، بخشداران و اعضاء شوراها؛

همایش روز ملی شوراها در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد

همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش های مرکزی و کلیایی با حضور فرماندار، بخشداران و اعضاء شوراها به صورت جداگانه در شهر سطر و سنقردر سالروز تشکیل شوراها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش های مرکزی و کلیایی با حضور فرماندار، بخشداران و اعضاء شوراها به صورت جداگانه در شهر سطر و سنقردر سالروز تشکیل شوراها برگزار شد.

 

فرماندار سنقرو کلیایی دراین همایش ها از تلاش و فعالیتهای اعضاء شوراهای روستاها که بدون چشم داشت در جهت رفع مشکلات و ایجاد رفاه و آسایش مردم روستا تلاش می کنند قدردانی نمود.

 

یاور محمدی از تهیه طرح 3 ساله برای استان کرمانشاه و شهرستان سنقرو کلیایی درحوزه ها و بخشهای مختلف خبر داد و گفت: اقتصاد کشور در سال 95 نسبت به سال 94 بهتر شد و پیش بینی می شود سالجاری هم بهتراز سال گذشته باشد.

 

وی تلاش دولت تدبیر و امید را در سالهای گذشته برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تشریح کرد.

 

فرماندار سنقرو کلیایی بیان داشت تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت اندیشیده شده و مردم با حضور حد اکثری خود در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی و امنیت و توسعه بیشتر از گذشته ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

 

بیان مسائل و مشکلات روستاها توسط شوراها و بررسی و پیگیری برای برای رفع آنها از برنامه های این نشست ها در سالروز تشکیل شوراهای اسلامی بود.

 

 

نظر شما