شناسهٔ خبر: 19124631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دیدار جامعه کارگری شهرستان با امام جمعه هرسین؛

حجت الاسلام باقری: بحث بیکاری معضلات اجتماعی را در پی دارد/ لزوم توجه به ظرفیت صنعت گلیم بافی هرسین

امروز جمعی مسئولین ادارات و کارگران شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگز با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  امروز جمعی از مسئولین ادارات و  کارگران شهرستان به مناسبت روز کار و کارگز با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این دیدار ضمن تبریک روز کارگر به این قشر زحمتکش اظهار داشت: بحث کار یکی از مباحث مهم و توصیه دین و قرآن و مکتب ماست و این قابل کتمان نیست.

 

ایشان افزودند: در نظام اسلامی هجمه های مختلفی از سوی دشمن متوجه نظام است که نمونه آن مباحث اقتصادی است و به همین خاطر چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در بحث شعار سال موضوع اقتصاد را مد نظر قرار داده و برآن تأکید می کند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد:  در حال حاضر استان کرمانشاه رتبه برتر بیکاری کشور را دارد و این جای تأسف و نگرانی دارد که از هر 100نفر 25نفرآنها بیکار باشد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: بحث بیکاری معضلات اجتماعی را در کنار خود دارد و ما شرمنده می شویم وقتی می بینیم یک کارگر سه ماه حقوقش عقب می افتد هر چند ظاهرأ چند وقتی است حقوق ها پرداخت می شود.

 

ایشان در ادامه افزود:  ما در هرسین مشکل مدیریت هم داریم همین ظرفیت گلیم هرسینی با کمی مدیریت می تواند اشتغالزایی خوبی داشته باشد.

 

 در ابتدای این مراسم اصغر شهبازی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت پرداخت و در ادامه فیروز ناصری هرسینی به نمایندگی از جامعه کارگری شهرستان  در خصوص وضعیت اشتغال در هرسین و لزوم استفاده از ظرفیت های موجود همچون گلیم بافی پرداخت و خواستار حمایت سازمانهای بیمه گر از زنان بافنده گلیم شد.

 

نظر شما