شناسهٔ خبر: 19124630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در شهرستان اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان و مجروح شدن یک نفر از ناحیه سر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل وقوع تیراندازی، ضارب 30 ساله در مدت کمتر از 24 ساعت شناسایی و با هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: مصدوم پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب تحت درمان قرار گرفت که متاسفانه به علت شدت جراحات بعد از 48 ساعت جان باخت.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است که پس از اقرار متهم به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و به مقام قضائی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و یاری گر پلیس در تامین هر چه بیشتر امنیت باشند.

 

نظر شما