شناسهٔ خبر: 19124553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه خوی:

روستاها محرومیت‌های متعددی دارند؛ مسئولان با فعالیت‌‌ جهادی ‌مشکلات را برطرف کنند

R41361/P1377/S6,48/CT11

امام جمعه خوی گفت: فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه در همه سطوح اجرایی و مدیریتی در کشور، راهکار اصلی پیاده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در دیدار با بخشدار و کارکنان بخشداری مرکزی و جمعی از دهیاران روستاها و اعضای  ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر این شهر اظهار کرد: فرصت‌هایی که در اختیار کارگزاران نظام در رده‌ها و بخش‌های مختلف قرار گرفته فرصت‌های طلایی و مغتنمی است که خدا توفیق داده تا انسان بتواند در خدمت اقشار مختلف به ویژه نیازمندان جامعه قرار بگیرد و بخشی از مشکلات آنها به وسیله انسان حل شود که خوشنودی خدا و مردم را به دنبال دارد 

وی با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت‌های جهادی و انقلابی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها یادآوری فرموده‌اند تنها راه حل مشکلات اساسی کشور فعالیت‌های جهادی است.

شکوری تصریح کرد: بسی جای تأسف است این نوع فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه در مجموعه‌های اجرایی کشور مشاهده نمی‌شود و باید این مشکل به جدیت حل شود.

وی گفت: روستاها محرومیت‌های متعددی دارند و این سبب مهاجرت روستاییان و در نهایت مشکلات عدیده‌ای می‌شود که آسیب دیدن کشاورزی، دامداری و گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها بیکاری و ده‌ها مشکل دیگر از جمله آنهاست.

امام جمعه خوی اظهار کرد: بخش مهمی از راه حل این مشکلات به وسیله دهیاران، شوراها و بخشداری‌ها قابل حل است بنابراین باید با فعالیت‌های جهادی در حل مشکلات روستاییان تلاش کنید.

شکوری با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های همه اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان نیز اظهار کرد: همه می‌دانیم که تذکر لسانی یک رسالت عمومی و بلند‌مدت است و در برگیرنده تمامی اقشار جامعه است و زمینه‌ساز تمامی حرکت‌های اصلاحی دیگر است چون اگر تذکر لسانی فراگیر و دربرگیرنده همه اقشار باشد طبعاً ریشه بسیاری از انحرافات، کج‌روی‌ها و نارسایی‌های اجتماعی از بین خواهد رفت 

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و تشکیل جلسات آموزشی  توجیهی برای آمرین و ناهیان و ایجاد هماهنگی میان بخش‌های مختلف عمل‌کننده گفت: از جمله اولویت‌های ستاد رسیدگی به امور ادارات و نهادهاست چون اگر آنها اصلاح شوند طبیعتاً در سایر اقشار و مردم تأثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما