شناسهٔ خبر: 19124397 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قدردانی سازمان اوقاف از اصحاب رسانه در انعکاس مسابقات بین المللی قرآن

گروه مسابقات: سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه ای از رسانه‌های فعال در انعکاس مطلوب سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سطح ملی و بین المللی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، این سازمان از رسانه های فعال در انعکاس مسابقات بین المللی قرآن کریم که طی روزهای گذشته در مصلی تهران برگزار شده است، با صدور یک اطلاعیه قدردانی کرده است.
در بخشی از اطلاعیه سازمان اوقاف آمده است؛ برگزاری موفق و با شکوه این دوره از مسابقات بین المللی با این حجم وسیع و عظیم و تجمیع 5 مسابقه بین المللی بزرگسالان، بانوان، روشندلان، دانش آموزان و طلاب و برگزاری همزمان آن در سطحی عالی  نشان دهنده ظرفیت و توانمندی نظام اسلامی در عرصه های مختلف است.
 در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ حال که این دوره از  مسابقات بین المللی قرآن با موفقیت به پایان رسیده و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات فرهنگی ایران اسلامی افزوده شده، شایسته است از خدمات و تلاش های ارزنده اصحاب رسانه‌ فعال در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم  اعم از مدیران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران رسانه های جمعی فعال و پر تلاش در سطح ملی و بین المللی قدردانی کرد.
برگزاری موفق سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام که همزمان با ایام مبارک ماه رجب متعلق به پیامبر گرامی اسلام(ص) با حضور بیش از 400 میهمان قرآنی از 83 کشور جهان برگزار شد، برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات فرهنگی و قرآنی نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.
این اطلاعیه  تصریح می کند؛ سازمان اوقاف و امور خیریه بر خود فرض می داند، از پوشش  خبری و تصویری مناسب و گسترده سی و چهارمین  دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رسانه های جمعی اعم از شبکه های مختلف صداوسیما، خبرگزاری ها، مطبوعات، نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی و سایت های خبری و فعالیت موثر و همت بلند اصحاب رسانه قدردانی کند.

نظر شما