شناسهٔ خبر: 19123543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قم:

زمینه حضور نمایندگان همه کاندیداها در مساجد قم فراهم شود

قم - استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری خواستار فراهم شدن زمینه حضور نمایندگان همه کاندیداها در مساجد استان جهت ارائه برنامه‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری همایش ملی بحران دریاچه نمک در استان قم اظهار داشت: امیدواریم با حمایت دولتمردان و فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد شاهد مقابله با مسئله خشکی حوضه دشت مسئله باشیم.

وی با بیان اینکه دولت طی سال‌های اخیر در زمینه محیط زیست اقدامات بسیار موثری انجام داده است، افزود: در برش استانی بهره‌وری استفاده از منابع آب و تغییر الگوی کشت از جمله کارهای صورت گرفته می‌باشد.

استاندار قم در ادامه مسئله اشتغال را به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های دولت مورد توجه قرار داد و با اشار به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: توسعه اشتغال روستایی و خرد و نیز شرکت‌های دانش بنیان در این راستا بایستی همچنان مورد توجه مسئولان استان باشد.

صادقی همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی و مسئولان ستادهای استانی کاندیداهای ریاست جمهوری باید اخلاق را اولویت نخست خود در تبلیغات قرار دهند.

استاندار قم همچنین استفاده از امکانات عمومی به مساوات را حق همه کاندیداها دانست و تصریح کرد: هیئت امنای مساجد استان باید زمینه حضور نمایندگان همه دیدگاه‌ها را فراهم کنند.

نظر شما