شناسهٔ خبر: 19123368 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه کتاب یار در خوزستان

نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر در اهواز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر با ارائه بیش از ۵ هزار کتاب به مناسبت روز معلم و اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولان استانی در کتابخانه مرکزی خوزستان افتتاح شد.

در آئین افتتاحیه این نمایشگاه علی‌حسین حسین زاده، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت‌های پیش‌رو، گفت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان پیشگام است و افتتاح این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی با بیان این‌که افزایش یک دقیقه مطالعه روزانه به ساعت مطالعه عمومی در کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار خواهد بود، گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی و بالا رفتن میانگین مطالعه موجب کاهش آمار بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی می شود.

در نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر بیش از 5 هزار عنوان کتاب با موضوع‌های اخلاق، شعر، دینی، تاریخی، هنری، سیاسی، درسی، قرآنی، روانشناسی، رمان، ادبیات و همچنین تألیفات شهید مطهری با تخفیف 50 درصدی در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد.

نمایشگاه کتاب یار مطهر از تاریخ 10 تا 30 اردیبشهت‌ماه امسال و در ساعت‌های 9 تا 22 آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/د

نظر شما