شناسهٔ خبر: 19123229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم گزارش می‌دهد

تجمع مردم روستای حسن‌آباد سنندج در اعتراض به وضعیت نامطلوب جاده + تصاویر

R7848/P1377/S6,66/CT6

مردم روستای حسن‌آباد سنندج در اعتراض به وضعیت نامطلوب جاده روستای حسن‌آباد در مقابل شهرداری حسن‌آباد تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، روستای حسن‌آباد در 5 کیلومتری سنندج واقع شده که متأسفانه دارای مشکلات زیادی هستند؛ پس از تماس یکی از ساکنین این روستا با خبرگزاری تسنیم، به پیش مردم رفتیم تا مشکلات آنها را انعکاس بدهیم.

مردم روستای حسن‌آباد سنندج ظهر امروز در مقابل شهرداری در اعتراض به وضعیت نامطلوب جاده‌هایشان‌ و بی‌توجهی و بی‌پاسخی مسئولان کردستانی به مشکلات آنان تجمع و به نشانه نارضایتی از وضعیت کنونی از تردد ماشین‌ها در داخل روستا جلوگیری و خواستار رسیدگی سریع به مشکلاتشان شدند.

چرا مسئولان کردستان فکری به حال وضعیت جاده روستای حسن‌آباد سنندج نمی‌کنند

از جمله مسائلی که مردم روستای حسن‌آباد سنندج در این تجمع اعتراضی اعلام می‌کردند این بود که آیا ما ساکنان این روستا آدم نیستیم و حق استفاده از جاده مطلوب و بدون دست‌انداز را نداریم؟ و چرا مسئولان کردستانی فکری به حال وضعیت نامطلوب آسفالت جاده، خیابان‌های اصلی و کوچه‌های این روستا نمی‌کنند!!

وضعیت‌ جاده‌ روستای حسن‌آباد سنندج خیلی ویران است

ح.ش یکی از ساکنین اهل روستای حسن‌آباد سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: بیش از 7 هزار نفر مردم در این روستا زندگی می‌کنند و اکثر خانواده‌ها هم دارای ماشین هستند اما وضعیت‌ جاده‌هایمان خیلی ویران است.

وی گفت: جاده حسن‌آباد سنندج دو هزار و 500 چاله در آن وجود دارد و سوأل اینجاست که آیا این وضعیتی که اکنون شما مشاهده کرده‌اید در شأن روستایی که با مرکز شهرسنندج فقط 5 کیلومتر فاصله دارد است.

مسئولان کی می‌خواهند مشکلات ما را حل کنند

ن.غ یکی دیگر از ساکنین اهل روستای حسن‌آباد سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: روستای حسن‌آباد مشکلات زیادی دارد و خود بنده به دلیل نبود درآمد بالا مجبوراً در اینجا زندگی می‌کنم و هر روز که با تاکسی برمی‌گردم رانندگان تاکسی کلی از این وضعیت جاده‌ها رنج می‌برند.

وی گفت: وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌های این روستا به 2 کیلومتر هم نمی‌رسد و آیا واقعاً آسفالت کردن این مقدار جاده کار سختی است؟ واقعاً مسئولان کی می‌خواهند مشکلات ما را حل کنند!!

وضعیت‌ جاده‌ روستای حسن‌آباد سنندج برای مسئولان کردستان خیلی شرم‌آور است

ماموستا مسعود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به اعتراضات مردم این روستا اظهار داشت: جاده حسن‌آباد سالهاست که مشکل دارد و در سال‌های 84 و 85 اسماعیل نجار استاندار کردستان که برای افتتاحیه طرحی به این روستا آمده بود، بنده به وی اعتراض کردم که خیلی شرم‌آور است که جاده‌ این روستا با فاصله 5 کیلومتری با سنندج چنین وضعیتی دارد.

وی گفت: برای تردد از جاده حسن‌آباد سنندج باید کاملاً آرام و با ترمز حرکت کنید تا بتوانید از روی چاله‌های آن عبور و دچار مشکل نشوید.

چندین نفر به دلیل وجود دست‌اندازهای فراوان در جاده حسن‌آباد فوت کردند

امام جمعه روستای حسن‌آباد سنندج تصریح کرد: تاکنون چندین نفر به دلیل وضعیت نامطلوب و وجود دست‌اندازهای فراوان در جاده حسن‌آباد تصادف و فوت کرده‌اند.

وی گفت: تاکنون چندین بار مسئولان استان قول داده‌اند که مشکل این جاده را حل کنند اما متأسفانه عمل نکرده‌اند و حتی کمتر از دو کیلومتر آن نیاز به آسفالت دارد و واقعاً مردم این روستا از این دوگانگی گله‌مند هستند.

ماموستا عبداللهی افزود: واقعاً وضعیت جاده حسن‌آباد سنندج خیلی نامطلوب و مشکل دارد و واقعاً نمی‌دانم آیا مسئولان استان کردستان چطور ادعا می‌کنند که به مردم روستا خدمت و احساس وظیفه می‌کنیم.

علوی نماینده مردم سنندج هم به وعده انتخاباتی خود عمل نکرد!

وی با انتقاد شدید از سیداحسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس گفت: علوی نماینده مردم کردستان در مجلس در زمان تبلیغات انتخابات به مردم روستا قول داد که مشکل جاده حسن‌آباد را حل می‌کنم اما به وعده خود عمل نکرد.

امام جمعه روستای حسن‌آباد سنندج گفت: مردم روستا در واکنش به وعده‌های انتخاباتی سیداحسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس از بنده خواستند که در مسجد به وی اجازه ندهم که صحبت کنند چون می‌گفتند که قول و وعده آنها واقعیت ندارد.

مردم راست گفتند؛ نماینده مردم سنندج در مجلس هم کاری نکرد

وی گفت: باوجود نارضایتی مردم بازهم بنده به احترام جایگاه نماینده مجلس به سیداحسن علوی اجازه دادم که صحبت کنند و به مردم می‌گفتم که اینطور نیست اما واقعاً مردم راست می‌گفتند و کاری نکرد!!

امام جمعه روستای حسن‌آباد سنندج خاطر نشان کرد:  واقعیت را بخواهید مردم روستای حسن‌آباد سنندج هیچ انگیزه‌ای به حضور در انتخابات و دادن رأی ندارند چون مسئولان تعهدی در برابر قول‌هایشان ندارند.

وی گفت: فاصله استانداری کردستان تا روستای حسن‌آباد سنندج به 6 کیلومتر هم نمی‌رسد اما جاده این روستا وضعیت خیلی بدی دارد و سوأل اینجاست که چرا برای شهرک زاگرس و کشاورز که نرسیده به اینجا بوده آنقدر هزینه کرده‌اند.

منصوبان دولت یازدهم در کردستان برای روستای حسن‌آباد سنندج کاری نکرده‌اند

ماموستا عبداللهی افزود: منصوبان دولت یازدهم در کردستان برای روستای حسن‌آباد سنندج کاری نکرده‌اند و شهرداری بااینکه هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد فقط به دنبال پول گرفتن از مردم روستا بوده و خون مردم را گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: در روستای حسن‌آباد سنندج 5 هزار متر زمین برای قبرستان خریده‌ایم که مسکن و شهرسازی مالکیت آن را به اسم شهرداری زده و با وجود پیگیری‌های فراوان هیچ‌کدام از آنها پاسخگو نیستند.

امام جمعه روستای حسن‌آباد سنندج گفت: در روستای حسن‌آباد سنندج حتی مشکل مسجد داریم و فاصله دو مسجد کنونی نزدیک است و می‌خواستیم از آن زمین برای ساخت مسجد استفاده کنیم اما همکاری نمی‌کنند.

شهردار سنندج، هیچ رسیدگی به وضعیت جاده‌ روستای حسن‌آباد نکرده است

وی گفت: منوچهر فخری شهردار سنندج، هیچ رسیدگی به وضعیت جاده‌های روستای حسن‌آباد نکرده و بارها کارگران با خاک چاله‌های این جاده را پر کرده‌اند و این وضعیت کنونی خیلی برای مسئولان شرم‌آور است.

نمی‌دانیم حسن‌آباد شهر است یا روستا!!

امام جمعه روستای حسن‌آباد سنندج تصریح کرد: اسم منفصل شهری را به روستای حسن‌آباد سنندج اضافه کرده‌اند اما واقعاً مشخص نیست که اینجا شهر است یا روستا!! و به اعتقاد بنده مسئولان تمایلی به کار کردن ندارند.

مسئولان چه رویی دارند که وضعیت جاده حسن‌آباد اینطور است

وی با اشاره به جلساتی که با منوچهر فخری شهردار سنندج داشتند، گفت: بنده در جلسات از حق مردم دفاع کرده‌ام و سوأل اینجاست که این مسئولان چه رویی دارند که وضعیت جاده حسن‌آباد اینطور است.

ماموستا عبداللهی افزود: بنده از خبرگزاری تسنیم درخواست می‌کنم که زمینه جلساتی را با حضور مسئولان استان فراهم کنند که ببینم آیا این مسئولان حرفی برای گفتن دارند!!

انتهای پیام/

نظر شما