شناسهٔ خبر: 19122754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش ۷۴ درصدی متوفیان تصادفات‌ در محورهای استان بوشهر‌

رئیس پلیس راه استان بوشهر از کاهش 74 درصدی متوفیان تصادفی در محورهای استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -
کاهش ۷۴ درصدی متوفیان تصادفات‌ در محورهای استان بوشهر‌ به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های   باشگاه خبرنگاران جوان  از  بوشهر ، سرهنگ جابر پاپری  با تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع)  و با بیان اینکه محورهای استان بوشهر از ایمنی بالایی برخوردارند اظهار داشت: محورهای استان بوشهر علاوه بر ایمنی بالا  به دوربین‌های هوشمند مجهز شدند که نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

وی از کاهش تصادفات فوتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی و توجه رانندگان به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در 40 روز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 74 درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به کاهش مصدومان تصادفات جاده‌ای استان بوشهر گفت:تعداد مجروحان تصادفات منجر به جرح در این مدت 216 نفر و در سال 95 تعداد 227 نفر بوده که به میزان 11 نفر معادل 5 درصدکاهش داشته است.

پاپری با تشریح عملکرد پلیس راه استان در حوزه عملیات جاده ای و ترافیکی گفت: 373 دستگاه خودرو سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق از ابتدای فروردین ماه توقیف شده، که 62 درصد نسبت به یک ماه نخست سال گذشته رشد داشته است.

وی  با اشاره به توقیف خودروها داری جریمه سنگین خاطرنشان کرد: با استقرار تیم های ویژه کنترل تخلفات و گشت های پلیس راه در محورهای مختلف مواصلاتی استان 180 دستگاه خودروی با تخلف 10 میلیون ریال به بالا را توقیف و برای اعمال قانون روانه پارکینگ شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 187.5 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام /پ

نظر شما