شناسهٔ خبر: 19118243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاشانی: همه اعضای هیئت مدیره استعفا دادند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای اعضای هیئت مدیره شایعه‌ای بیش نیست اما شما بنویسید که همه اعضا استعفا دادند.

صاحب‌خبر -

همه اعضای هیئت مدیره استعفا دادندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر کاشانی بعد از جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس بزرگ و تاریخ ساز است و بازیکنان باید بدانند که اثرگذار در فرهنگ کشور هستند و باید آینده خودشان را خوب رقم بزنند. همچنین آن‌ها باید به دنبال بالا بردن سطح فرهنگی خود باشند.

کاشانی درباره اینکه مشکل پرسپولیس حل شده یا نه تصریح کرد:‌ مشکلی وجود ندارد و همه ما یک خانواده هستیم و در جهت رفع مسائل تلاش می‌کنیم.

وی درباره شایعه استعفای طاهری و اعضای هیئت مدیره تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد اما از قول من بنویسید همه اعضای هیئت مدیره استعفا دادند.

کاشانی درباره ترک زودهنگام گلزاده از جلسه هیئت مدیره پرسپولیس گفت: طبق برنامه قرار بود جلسه 9 صبح باشد که به دلیل برخی از مسائل این جلسه به ساعت 10:30 موکول شد. گلزاده در ابتدای جلسه حضور داشت اما به علت مشغله کاری خیلی سریع جلسه را ترک کرد.

وی درباره اینکه پرسپولیس برای اولین بار به مدت 3 روز تمرین نکرد گفت: من از این اتفاق متاسف هستم اما بازیکنان باید بدانند که در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنند و فرهنگشان را باید بالا ببرند.

کاشانی درباره شایعه دو تابعیتی اعضای هیئت مدیره تصریح کرد: من یک تابعیتی هستم و زمانی به عنوان دیپلمات مشغول به فعالیت بودم و اکنون هم بدون دریافت پول در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. به هر حال هرچه دارم از باشگاه پرسپولیس دارم و برای خدمت به این باشگاه تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازیکنان باید بدانند چه پیراهنی را بر تن کردند و قدر این پیراهن را حفظ کنند. همچنین مدیریت باشگاه به اندازه این دو سال آن قدر خوب اداره نشده بود.  


انتهای پیام /

نظر شما