شناسهٔ خبر: 19112713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برترین‌های عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: همزمان با اعیاد شعبانیه برترین‌های عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی همیار ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شب گذشته (9 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از برترین‌ها عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر که در سالن جلسات صدا و سیما برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دیده‌بان صادق، وجدان‌های بیدار و زبـان گویـای جامعه‌اید که باید در جنگ تمام عیار رسانه‌ای امپریالیسم با بصیرت و مجاهدت به رسـالت خطیر خود که ترویج دهنده مفاهیم انقلاب اسلامی است، جامه عمل بپوشانید.

 

وی دنیای امروز را دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات برشمرد و افزود: رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به اقصی نقاط جهان، بلکه تشکیل دهندۀ افکار عمومی و ایجاد روش و سبک زندگی در دنیای امروز است.

 

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری خوب اصحاب رسانه و مطبوعات استان در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده حضور مردم در صحنه، بسیار حساس و حیاتی است.

 

گرجی ادامه داد: بی‌تردید بزرگداشت شایسته و باشکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و مراسم و مناسبت‌های ملّی و عمومی در استان، مرهون همراهی و همکاری صادقانه، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران به ویژه صدا و سيما استان است.

 

وی تعهد، صداقت و امانت‌داری را ویژگی بارز خبرنگاران استان دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه و جراید، با مجاهدت خبری و بصیرت ‌مداری به موقع خود، رسالتی بس سنگین بر عهده دارند و امید است با رویکردی واقع بینانه و هوشمندانه چون افسران قدرت نرم؛ در خط مقدم جنگ رسانه‌ای از طریق آگاه‌سازی افکار عمومی و دمیدن روحیه امید به جامعه؛ به رسالت‌ سنگین خود، عمل کنند.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از خبرنگار خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری به عنوان خبرنگار برتر ستاد دهه فجر استان تجلیل شد.

 

نظر شما