شناسهٔ خبر: 19111301 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از برترین‌های عرصه خبر ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

گروه اجتماعی: طی مراسمی از 95 خبرنگار عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری در صداوسیمای مرکز استان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 9 اردیبهشت در مراسم تجلیل از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از 95 خبرنگار فعال در پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر سال گذشته تقدیر شد.
علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در این مراسم رسانه را تنها برای انتشار اخبار ندانست و گفت: امروز رسانه‌ها شکل‌دهنده افکار عمومی هستند و خبرنگاران در شکل‌گیری جهت‌گیری‌های مختلف تأثیرگذارند.
وی بر موضع‌گیری به هنگام خبرنگاران در مقابل بنگاه‌های دروغ‌پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها علاوه بر ارائه خبر وظیفه‌دارند در مقابل جنگ رسانه‌ای ایستادگی و نسبت به آگاه‌سازی افکار عمومی تلاش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر را زبان مشترک جهان و حامل پیام‌های روشن در سطح ملی و بین‌المللی دانست و اظهار کرد: آگاهی سازی عموم مردم، خرد جمعی و آموزش‌های همگانی جزئی وظایف حوزه خبر است.
گرجی ارائه خدمت بی منت، توجه خاص به آگاهی بخشی، ایمان و اعتقاد قلبی به تاثیر حضور معجزه آسای مردم در عرصه های انقلاب، گسستن قید و بندهای اداری، بی توجهی به امور مادی، اطلاع رسانی و عکاسی به عنوان عبادت، تلاش در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامی را ویژگی های شاخص یک خبرنگار انقلابی خواند.
در پایان این مراسم از خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال و بختیاری نیز تجلیل شد.

نظر شما