شناسهٔ خبر: 19109381 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به بهانه یکصدمین روز فعالیت ترامپ در کاخ سفید

بزرگترین ناکامی ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری چیست؟

خبرگزاری میزان- با نگاهی به اقدامات دونالد ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری بزرگترین شکست برای دولت وی به موضوع ممنوعیت مهاجرت و اقداماتش در این زمینه مانند امضای دستور منع ورود مهاجران از 6 کشور به آمریکاست که از سوی قاضی فدرال تعلیق شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، با نگاهی به اقدامات دونالد ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری بزرگترین شکست وی به موضوع مهاجرت و اقدامات وی در این زمینه مانند امضای دستور منع ورود مهاجران از 6 کشور به آمریکا برمی‎گردد که از سوی قاضی فدرال تعلیق شد.


بزرگترین شکست ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری

دستور نخست دونالد ترامپ در راستای جلوگیری از ورود مهاجران از 7 کشور به آمریکا از سوی دادگاه‌های این کشور لغو شد؛ این امر برای ترامپ بزرگترین شکست در دوران 100 روزه ریاست جمهوری است  این در حالی است که دستور مهاجرتی دوم وی نیز همچنان در دادگاه‌ها در انتظار حکم قضایی جدید است.


بزرگترین ناکامی ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری چیست؟


از موارد دیگری که دونالد ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود ساخت دیوار مرزی با مکزیک است که این وعده نیز اکنون با چالش‌های زیادی مواجه شده و در حال حاضر این طرح 1.5 میلیارد دلاری در انتظار تصویب مجلس نمایندگان است.

بزرگترین شکست ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری

دونالد ترامپ روز 27 ژانویه دستور اجرایی مربوط به ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور با اکثریت مسلمان به آمریکا به مدت 90 روز و پناهجویان سراسر جهان به آمریکا به مدت 120 روز را امضا کرد که این دستور با واکنش‌ها و تظاهرات گسترده در آمریکا و دیگر کشورها مواجه شد و درنهاین «جیمز روبارت» قاضی فدرال ایالت واشنگتن آن را لغو کرد.


انتهای پیام/

نظر شما