شناسهٔ خبر: 19109378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

شکوری‌راد: کسانی که قرار بود برای دانشجویان امنیت بیاورند علیه آنها اقدام کردند/ برخی می‌خواهند با دروغ از مردم رای بگیرند

شکوری‌راد گفت: عده‌ای با جوانان و دانشجویان موافق نیستند و در تیر ۷۸ انتقام خود را گرفتند در آن زمان آقای قالیباف رییس پلیس بود که داستان کوی دانشگاه به وجود آمد. کسانی که قرار بود برای دانشجویان امنیت بیاورند علیه آنها اقدام کردند.

صاحب‌خبر -
روز نو :
شکوری‌راد گفت: عده‌ای با جوانان و دانشجویان موافق نیستند و در تیر ۷۸ انتقام خود را گرفتند در آن زمان آقای قالیباف رییس پلیس بود که داستان کوی دانشگاه به وجود آمد. کسانی که قرار بود برای دانشجویان امنیت بیاورند علیه آنها اقدام کردند.

 علی شکوری راد در همایش ستاد جوانان روحانی با تبریک ماه شعبان، گفت:  شما فرزندان یادگار دوم خرداد هستید که در آن دوران سید محمد خاتمی انتخاب شد و امروز در این جمع حاضر هستید.

او افزود: دوم خرداد با نقش‌آفرینی جوانان رقم خورد و خاتمی در دانشگاه اعلام کاندیداتوری کرد. از این جهت عده‌ای با جوانان و دانشجویان موافق نیستند و در تیر ۷۸ انتقام خود را گرفتند در آن زمان آقای قالیباف رییس پلیس بود که داستان کوی دانشگاه به وجود آمد.

شکوری‌راد با اشاره به اینکه کسانی که قرار بود برای دانشجویان امنیت بیاورند علیه آنها اقدام کردند، گفت: چرا با دانشجویان و جوانان این کارها را کردند؟ به این دلیل که دانشجویان به دنبال تحقق عدالت هستند. فسادهای بزرگ شکل گرفت و اگر دانشجویان سرزنده نباشند فرصت برای کاسبان تحریم فراهم می‌شود که اینطور هم شد.

او ادامه داد: در دورانی که چشمان مردم بسته نگه داشته شده بود بدترین نوع اقتصاد را شاهد بودیم در صورتی که در دوران اصلاحات شاهد رونق اقتصادی بودیم و آنان که امروز چشمان خود را بسته‌اند باید به آن دوران رجوع کنند.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران یادآور شد: بیشترین جفا در دولت گذشته به محرومان وارد شد و پول آنها را به‌عنوان صدقه به آنها دادند و مدعی سر و سامان دادن اقتصادی بودند. امروز همان‌ها مجددا وعده پول می‌دهند اما زمانی که روی کار آمدند حرفی از شغل نمی‌زنند و تنها می‌گویند پولتان را دادیم.

او گفت: امروز به مردم می‌گویم که بار دیگر فریب نخورید و رای خود را نفروشید. به کسانی که پیشینه سابق آنها مشخص است و کارنامه قابل قبولی ندارند رای ندهید؛ چراکه آنها در این مدت که بر سر کار بودند کاری برای ملت نکردند. متاسفانه کسانی که هیچ کارنامه‌ای ندارند امروز برای ریاست جمهوری آمده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: در زمان احمدی‌نژاد بی اخلاقی حاکم شد و امروز شاهد همان سند رو کردن‌های احمدی‌نژادی در مناظره‌ها هستیم و این می‌تواند ایران را به قهقرا ببرد. نگران آراء در شهرستان‌های بزرگ و کوچک نباشید و آگاه‌سازی کنید. چراکه طرف مقابل تمامی امکانات خود را بسیج کرده است. اگر در دانشگاه‌ها شما را از میتینگ و تجمع منع کردند به فضا مجازی بروید و در آنجا فعالیت کنید. کسانی که در این فکر هستند با دروغ از مردم رای بگیرند چگونه می‌خواهند از مردمی که به دنبال رفع حصر هستند رای بگیرند.

نظر شما