شناسهٔ خبر: 19104895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های نخستین سخنرانی انتخاباتی رئیسی در جمع مردم تهران

71533

نخستین گردهمایی حمایت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر (خانه کشتی) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از ساعاتی پیش از آغاز این همایش جمعی از حامیان جوان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در خیابان‌های اطراف محل سخنرانی وی و با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعارهایی در انتقاد از دولت فعلی در زمینه حل نشدن مشکلات اقتصادی و روابط خارجی نوشته شده بود مشغول تظاهرات شدند و روبه‌روی سالن شهدای هفتم تیر نیز جمعیت قابل توجهی از جوانان حامی سید ابراهیم رئیسی تجمع کرده بودند  که همین موضوع باعث ایجاد ترافیک و کاهش سرعت عبور و مرور اتومبیل‌ها و مردم شده بود.

محل برگزاری این همایش که قرار بود از ساعت 16:30 دقیقه آغاز شود با ورود جمعیت قابل توجهی از حامیان رئیسی پیش از آغاز برنامه با مشکل کمبود جا مواجه شد به طوری که مجری مراسم دائماً از افراد حاضر در سالن تقاضا می‌کرد که با جای گرفتن در صندلی‌های این سالن فضا را برای افرادی که در پشت در جمع شده بودند فراهم کند.

در ابتدای این مراسم که با یک ساعت تاخیر آغاز شده بود پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی از قرآن، مجری مراسم در پشت تریبون قرار گرفت.   او با با بیان اینکه ان‌شاءالله این همایش خار چشم دشمنان می‌شود و به انتخاب یک رییس جمهور انقلابی از سوی شما مردم و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به روی کار آمدن رییس جمهوری ولایی منجر خواهد شد گفت: از شما حاضران در این مراسم می‌خواهم تنها به شعارهایی که من می‌گویم جواب دهید که در همین زمان صدای فریادهای جمعیت حاضر در سالن با سر دادن شعار " رئیسی رئیسی حمایتت می‌کنیم" و " رئیسی رئیسی آخر خودت رئیسی " مجری مراسم را همراهی کردند.

پس از پایان سخنان مجری مراسم گروهی از باستانی کاران تهران به اجرای مراسم ورزش پهلوانی مشغول شدند و پس از آن یکی از شاعران انقلاب اسلامی به اجرای قطعاتی از اشعار خود در مدح امام علی (ع) و امام زمان (عج) پرداخت.

با پایان این بخش از مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، ‌ وارد سالن شد که به محض ورود وی جوانان حاضر در سالن با سردادن شعارهایی چون "هم کار هم کرامت، ‌ رئیسی کن حمایت " و " ابراهیم بت شکن، ‌ بت فساد رو بشکن" از ورود وی به سالن استقبال کردند.

رییسی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه کشوری که دولتش اسلامی است، در اولین گام باید نظام اداری‌اش سالم باشد، گفت: در این نظام اداری سالم مردم به دور از پارتی بازی، رفیق بازی و رشوه و فساد می‌توانند به کار بپردازند. برخی فکر می‌کنند من طلبه که رشدم با انقلاب همراه بوده است، رقیب این دولت هستم اما رقیب این دولت عملکردش است.

جمعیت حاضر در سالن در واکنش به این سخنان رییسی شعارهایی همچون «سید دوست‌داشتنی، سید دوست‌داشتنی» و «ابراهیم بت‌شکن، بت بزرگ رو بشکن» سردادند که رییسی نیز در جواب آنها گفت که ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

در پایان سخنان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادارانش، عده‌ای از حاضران در سالن با در دست گرفتن پوسترهایی از ابراهیم رییسی به سمت خیابان‌های اطراف محل برگزاری مراسم حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی کاندیدای مورد حمایت خود را بدرقه کردند.

انتهای پیام

نظر شما