شناسهٔ خبر: 19100044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کشور دارای ظرفیت های بالایی برای توسعه است

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: کشور دارای ظرفیت های بالایی برای توسعه است و مطابق رهنمودهای رهبری باید برای تحقق اهداف اقتصادی و توسعه ای به ظرفیت داخلی تکیه کرد

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی در همایش روز جهانی کارگر، با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی بر قدرت های جهانی فائق آمد، افزود: دلیل این پیروزی حضور ملت ایران در عرصه جهاد و دفاع مقدس بود. جمهوری اسلامی با اتکا به ظرفیت های مردمی  توانست بر قدرت های جهانی مسلط شود و امروز تبدیل به یکی از قدرت های منطقه ای و جهانی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: کشور دارای ظرفیت های بالایی برای توسعه است و مطابق رهنمودهای رهبری باید برای تحقق اهداف اقتصادی و توسعه ای به ظرفیت داخلی تکیه کرد

کرمی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به درون توجه کنیم و خاکریز شلمچه امروز در دست کارگران است، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس سخن رهبر کبیر انقلاب موجب اتکا به توان داخل برای شکست دشمن شد و همانطور که در عملیات مختلف با سخنان صریح ولایت فقیه مسلمین با پیروزی پشت سر گذاشته شد، امروز نیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به توانایی داخلی برای تحقق آن تکیه کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد مردم کشور را ناامید کند، افزود: این هدف دشمن برای ناامید شدن از انقلاب و نظام بی ثمر بوده و کارگران جزو اقشاری بودند که در همه عرصه ها در راستای آرمان های انقلاب ایستادگی و حضور داشته اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مطابق رهنمودهای رهبری باید برای تحقق اهداف اقتصادی و توسعه ای به ظرفیت داخلی تکیه کرد و این موضوع به کاندیداهای ریاست جمهوری نیز اعلام شده است. این رویکرد همچون زمان هشت سال دفاع مقدس موجب خواهد شد دشمنان انقلاب و نظام با شکست مواجه شوند.

کرمی الگوگیری اقتصاد مقاومتی از شرایط هشت سال دفاع مقدس را خواستار شد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس تجهیزات جنگی کشور در مقابل دشمن بسیار ضعیف بود اما ایمان و جهاد مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز نبرد باشد.

نظر شما