شناسهٔ خبر: 19099877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی رشت خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رشت

رشت- فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف و ضبط بیش از هفت کیلو و ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک طی دو عملیات در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان سرهنگ رحیم شعبانی اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ رشت در پی دریافت خبری مبنی فعالیت فردی در عرضه و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از انجام اقدامات پلیسی، محل سکونت فروشنده مواد مخدر را که در  بخش خشکبیجار شهرستان رشت بود  شناسایی کردند، افزود: مأموران انتظامی خشکبیجار در یک عملیات پلیسی وارد منزل متهم شده و او را دستگیر کردند.  

فرمانده نیروی انتظامی رشت با اشاره به اینکه مأموران پلیس در بازرسی از منزل متهم مقدار چهار کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و مقدار یک کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: متهم به همراه پنج نفر دیگر که در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر شد.  

شعبانی با تأکید بر اینکه در پاسگاه پالاگفشه نیز مقدار یک کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کرده است، خاطرنشان کرد: در این پرونده یک نفر دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.  

نظر شما