شناسهٔ خبر: 19099846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال امید تایلند در اردبیل:

تمرینات فشرده‌ای برای حضور قدرتمند در مسابقات امیدهای آسیا برگزار کردیم

R41374/P1336/S6,49/CT11

سرمربی تیم ملی والیبال امید تایلند گفت: تیم ملی والیبال امید تایلند تمرینات فشرده‌ای را برای حضور قدرتمند در این مسابقات برگزار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مون چای ظهر امروز در جریان ورود تیم ملی والیبال امید تایلند به اردبیل در جمع خبرنگاران در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: تیم ملی امید تایلند دو ماه به صورت فشرده تمرینات مداوم برای حضور قدرتمند در این مسابقات برگزار کرده و بنده برای دومین بار به ایران سفر کرده و نخستین بار است در اردبیل حضور می‌یابم که امیدوارم این حضور تجربه ارزشمندی برای تیم ما رقم بزند.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال امید تایلند در قالب 12 نفر در اردبیل حضور دارند که انگیزه بسیار بالایی برای رقابت با حریفان خود داریم و امیدواریم که این مسابقات در پایان نتیجه خوبی برای ما داشته باشد.

سرمربی  تیم ملی والیبال امید تایلند گفت: کادر فنی تیم ملی والیبال امید تایلند به طور دقیق تیمهای حاضر در این مسابقات را تحت نظر داشته و آنالیز خواهند کرد که این مسابقات به دلیل انتخابی جام جهانی مصر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که امیدواریم در این زمینه بتوانیم موفقیتهای قابل قبولی کسب کنیم.

مون چای بیان کرد: تمامی تیمهای شرکت‌کننده در این مسابقات با قدرت و آمادگی کامل حضور دارند که امیدواریم تیم ملی تالند بتواند در مقابل حریفان خود بازیهای خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما