شناسهٔ خبر: 19099818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راه اردبیل:

سواریهای مسافربری پلاک شخصی اردبیل ساماندهی می‌شود

R41374/P1336/S6,49/CT11

رئیس پلیس راه استان اردبیل از ساماندهی سواریهای مسافربری پلاک شخصی اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  سرهنگ حجت فتاحی ظهر امروز در جلسه ساماندهی سواریهای مسافربری پلاک شخصی اردبیل اظهار کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته تمامی اقدامات انجام یافته مبنی بر حل مشکلات پلاک شخصیها در استان بوده که برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نشده و امیدواریم با انجام اقدامات لازم به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به این‌که فراهم کردن بسترهای لازم برای حل مشکلات پلاک شخصیها امری لازم و ضروری است، افزود: امیدواریم تمهیدات انجام یافته هر چه سریعتر مشکلات را برطرف کرده و راهکار اساسی برای حل مشکل موجود باشد، چرا که نباید از پلیس  در وهله نخست برای برخورد با این امر استفاده شود و این کار نیاز به برنامه‌ریزیهای هدفمند و منسجم دارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از مسئولین و دستگاههای مربوطه انتظار داریم برای حل مشکلات موجود از هیچ تلاش و اهتمامی دریغ نکنند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم با در نظر گرفتن راه‌حلهای موجود هر چه همکاریهایمان را گسترده‌تر کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ماشینهای پلاک شخصی به هیچ وجه نمی‌توانند عبور و مرور مسافران را بر عهده بگیرند، چرا که این موضوع یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی است و انتظار می‌رود مورد توجه واقع شود تا از این طریق شاهد بهبود وضعیت باشیم.

علی رحمتی با اشاره به این‌که خوشبختانه هم‌اکنون هیچ مشکلی از بابت تامین ناوگان عمومی وجود ندارد، افزود: امیدواریم با اقدامات انجام یافته و ارائه تسهیلات کم‌بهره بتوانیم هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابیم و با ساماندهی سواریهای مسافربری پلاک شخصی در استان شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما