شناسهٔ خبر: 19099771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محسن هاشمی: آخرین وصیت پدرم به مردم این بود که راه روحانی ادامه یابد

کرمان- ایرنا- فرزند مرحوم آیت الله رفسنجانی از مردم خواست تا به آخرین توصیه پدرش مبنی براینکه زمینه ادامه راه روحانی فراهم شود، عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز شنبه در دیدار حجت الاسلام حسن روحانی با مردم کرمان در سالن تلاش این شهر افزود: در وضعیت کشور ما امکان پذیر نیست که در یک دوره چهار ساله از تلاش ها نتیجه گرفت، طوریکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تا به حال هیچ رئیس جمهوری نتوانسته همه وعده هایی که داده است را به نتیجه برساند.
وی اضافه کرد: باید زیربناها را آماده کرد و یک به یک پیش برد تا در دور دوم از تمام برنامه ریزی های انجام شده نتیجه جدی گرفته شود.
هاشمی یادآورشد: خواهش و عهد می کنم به توصیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه باید راه روحانی ادامه پیدا کند و برای دومین بار برای رئیس جمهوری انتخاب شود، عمل کنند.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با قانون اساسی و عملکرد چند دهه خود نشان داده که مردم می توانند سرنوشت خود را به دست خود تغییر دهند.
هاشمی گفت: مردم با شرکت در انتخابات می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند و بی شک شرکت در هر انتخابات وظیفه آحاد ملت است.
وی اظهار کرد: دولت با برنامه ریزی چهار ساله توانسته زیربنای فعالیت خود را آماده کند و در دور دوم باید از این فعالیت ها میوه بچینند.
هاشمی گفت: در کتاب خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی می بینیم که حجت الاسلام روحانی در تمام شرایط پس از انقلاب در کنار ایشان بوده و هر هفته یا 10روز دیدار داشته اند.
وی ید آور شد: همچنین درهشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی روحانی درنار آیت الله هاشمی بوده و مسائل امنیتی و اجتماعی کشور را درک کرده و سابقه وافری از ایشان را در افکار و افعال حجت الاسلام روحانی خواهید دید.
حجت الاسلام حسن روحانی امروز (شنبه) در سفر انتخاباتی خود با استقبال مسئولان و مردم وارد کرمان شد و در سالن تلاش سخنرانی کرد.
7440/6043**
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما