شناسهٔ خبر: 19099660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طباطبایی: برهان مبین یک فرزند ناقص است/ سازمان لیگ باید بلیت‌فروشی را به استقلال و پرسپولیس بسپارد

خبرگزاری میزان- مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: شرکت برهان مبین یک فرزند ناقص است که ما نتوانستیم در فرایند 3، 4 سال گذشته آن را تکمیل کنیم.

صاحب‌خبر -
به گرارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا بیهقی، مدیرعامل شرکت برهان مبین در پاسخ به این سؤال که شرکت شما در ورزشگاه آزادی متولی چه کاری است، اظهار داشت: نام دقیق شرکت ما مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین است. ما مجری فروش بلیت آنلاین فوتبال هستیم. قرارداد ما با سازمان لیگ به این صورت است که عملیات بلیت‌فروشی الکترونیک را در قالب یک همکاری مشترک انجام می‌دهیم.

در ادامه سید حسن طباطبایی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی روی خط رادیو ورزش آمد و گفت: ورزشگاه آزادی برگزارکننده مسابقات نیست بلکه فقط میزبان رویدادهای ورزشی است. طرف حساب ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقه، سازمان لیگ فوتبال است. بین ما، باشگاه استقلال و پرسپولیس که آزادی را به عنوان ورزشگاه میزبان خود معرفی می‌کنند، قراردادی مبادله و این ورزشگاه به سازمان لیگ معرفی می‌شود و در نهایت میزبانی بازی‌های دو تیم پایتخت را بر عهده ما قرار می‌دهند. طرف قرارداد شرکت برهان مبین که در حال حاضر متولی بلیت‌فروشی است، سازمان لیگ است و با ما هیچ قراردادی ندارد.

طباطبایی درباره ضعیف بودن اینترنت ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: شرکت برهان مبین یک فرزند ناقص است که ما نتوانستیم در فرایند 3، 4 سال گذشته آن را تکمیل کنیم. علیرغم بحث ضعیف بودن سرعت اینترنت ورزشگاه، هنوز نتوانسته‌ایم امنیتی را ایجاد کنیم که مردم با اعتماد به سیستم بلیت‌فروشی، در ورزشگاه حاضر شوند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: سازمان لیگ بر اساس آیین‌نامه باید بلیت‌فروشی را به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بسپارد. اگر این دو باشگاه تمایل به بلیت‌فروشی ندارند؛ سازمان لیگ اقدام به این کار کند و در صورتی که سازمان لیگ هم انجام ندهد، ما حاضریم به عنوان متولی ورزشگاه آزادی همکاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما