شناسهٔ خبر: 19099559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبرداد:

درخشش دانش آموز قزوینی در مسابقات بین المللی قرآن کریم

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از درخشش دانش آموز قزوینی در پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم و کسب رتبه نخست رشته قرائت توسط معصومه حمیدی در این مسابقات خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اعلام این خبر گفت: معصومه حمیدی دانش آموز دبیرستان صدیقه کبری(س) ناحیه2 قزوین که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کرده بود موفق شد عنوان نخست رشته قرائت را به خود اختصاص دهد.

قاسمی ادامه داد: این دانش آموز قزوینی توانست در این مسابقات که در مصلی تهران برگزار شد مقام اول را در رشته قرائت کسب کند.

وی با توصیه دانش آموزان برای انس هرچه بیشتر با قرآن، وجود چنین نوجوانانی را در استان قزوین مایه افتخار و سربلندی کشور دانست.

قاسمی در پایان گفت: وجود چنین دانش آموزانی و حضور آنها با رفتار و اخلاق قرآنی مبلغ و مروج خوبی برای تبیین آموزه های این کتاب الهی و معارف اخلاقی در سطح جامعه است.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش آموزی در کنار سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم از روز دوم اردیبهشت ماه با حضور 68دانش آموز از 29کشور اسلامی در 2رشته حفظ و قرائت در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

حمیدی یکی از پنج نماینده جمهوری اسلامی در این مسابقات بود که توانست رتبه اول را در رشته قرائت بخش دختران کسب کند.

آموزش و پرورش2

نظر شما