شناسهٔ خبر: 19099552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمجید رئیس فیفا از فعالیت های فوتبال ساحلی ایران

تهران - ایرنا - «جیوانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ضمن تمجید از فعالیت های فوتبال ساحلی ایران برای نماینده کشورمان در جام جهانی 2017 باهاما آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در حاشیه حضور رئیس فیفا در محل برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2017، وی به همراه رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی با رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران دقایقی به گفت و گو پرداختند.
رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 از بامداد هشتم اردیبهشت 96 در کشور باهاما آغاز شده است که تیم ایران در نخستین دیدار با حساب 3 بر 2 از سد مکزیک گذشت.
در جریان این رقابت ها، «جیوانی اینفانتینو» رئیس و «فاطما سامورا» دبیرکل فیفا در ورزشگاه اصلی رقابت های جام جهانی حضور یافتند و دیداری با «جان کاسکو» رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی و «پریا شهریاری» رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران داشتند.
در این دیدار طرفین برای دقایقی به گفت و گو پرداختند و شهریاری روند فوتبال ساحلی ایران را برای رییس فیفا تشریح کرد.
اینفانتینو ضمن تمجید از برنامه های صورت گرفته در ایران و تحسین برگزاری مسابقات پایه فوتبال ساحلی و مسابقات لیگ در دو بخش مردان و زنان، برای فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 24 امشب در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی باهاما به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا خواهد رفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*

نظر شما