شناسهٔ خبر: 19099070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان:

هشت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با دستگیری 2 سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین – زنجان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.


وی افزود: در بازرسی از وسایل یکی از مسافران این خودرو مقدار پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان در اقدامی دیگر پس از کسب اطلاع از اینکه فردی قصد جابجایی مواد مخدر از استان "البرز" به "زنجان" را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس تاکستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند، افزود: این ماموران موفق شدند خودروی "سمند" مورد نظر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز در این مورد دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

نظر شما