شناسهٔ خبر: 19098761 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پیام مقتدی صدر به اسیران فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی

رهبر جریان صدر عراق امروز (شنبه) در پیامی به اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای همبستگی با آنها، سه روز روزه می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
رهبر جریان صدر عراق امروز (شنبه) در پیامی به اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای همبستگی با آنها، سه روز روزه می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریة نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: "این پیام خاضعانه من به آزادگان فلسطینی در زندان‌های دولت تروریستی اسرائیل و به اسیران و بازداشت شدگان در سلول‌های تاریک است که خورشید آزادی از آنها روی گردانده و صدای حق ساکت شده است."

مقتدی صدر خاطرنشان کرد: "حق ماورای همه چیز است و چیزی بر حق برتری نمی‌یابد. ای عزیزان بدانید که اسرائیل یقیناً از بین خواهد رفت. این اعتصاب شما پایمال نخواهد شد؛ چراکه شما زیباترین حماسه را در حماسه‌های آزادی و آزادی‌خواهی از چنگ ظلم و اشغالگری کینه آلودی رقم زدید که بر اراضی مقدس شما از جمله قدس سایه افکنده است. صبر و تقوای الهی پیشه کنید، خداوند اجر کسانی را که عمل نیک کرده‌اند، تضییع نمی‌کند به ویژه اینکه شما فقط نماینده آزادگان فلسطین نیستید، بلکه نماینده صدای آزادی در تمامی جهان هستید."

مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما از شما شور و شوق انقلاب را می‌گیریم تا بر اشغالگر و استعمارگر که کشور ما را تکه تکه کرده است و آنطور که خواسته، آن را تقسیم کرده است، پیروز شویم و همچنین برای اینکه بر تروریسمی فائق آییم که آرمان مقدس فلسطین را رها کرده است و گردن برادران را که از همان دین و مذهب هستند، میزند.

وی افزود: ای آزادگان، ما در نجف اشرف سه روز را جهت حمایت از شما و مساله عادلانه‌تان روزه خواهیم گرفت.

مقتدی صدر از مسئولان اسرائیلی که آنها را "مدعیان دموکراسی" نامید، خواست تا اسیران و بازداشت شدگان را هرچه سریع‌تر آزاد کنند در غیر این صورت، مظلومیت آنها آغاز پایان "دولت اسرائیل، دولت تروریسم" خواهد بود.

رهبر جریان صدر عراق اظهار کرد: "بله ای صاحبان انقلاب سنگ و چاقو و انقلاب زندان‌ها، شما یقیناً پیروز خواهید شد و هرجا که باشید، خدا با شما است."

برچسب‌ها:

نظر شما