شناسهٔ خبر: 19098518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعلام موجودیت ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی

بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

این روزها مردم و جوانان عزیز کشورمان با مشکلات عدیده ای همچون شرایط نامناسب اقتصادی، افزایش فسادهای مالی و اداری،‌ رشد شکاف طبقاتی و نرخ بیکاری و کاهش تولید و همچنین معضلات فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.


از این رو نجات کشور از وضعیت موجود و تغییر آن به نفع مردم جهت دستیابی به کشوری دارای کرامت، نه با جناح بازیها و دعواهای سیاسی کنونی بلکه با مدیریتی جهادی، و دولتی دلسوز، مردمی و خدمتگزار تحقق می یابد که تمام توان خود را برای برطرف ساختن موارد یاد شده به کار بندد و در این مسیر شب از روز نشناسد و خدمت به ملّت را بالاترین موهبت و افتخار برای خود بداند. طبق شناختی که از حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی حاصل نموده ایم، پیش از حضور ایشان در عرصه انتخابات طی نامه ای با امضای هزاران نفر از دانشجویان این مرز و بوم،‌ خواهان ورود ایشان به فضای انتخابات شدیم و خوشبختانه پذیرای دعوتهای جوانان و دانشجویان شدند و این موجبات خرسندی و خوشنودی فرزندان ایران اسلامی را فراهم آورد و امید به بار نشستن هر چه بیشتر اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مختلف مردم را برای ما زنده کرد.


اینک و در پی حضور حجت الاسلام رئیسی، وظیفه خویش را در همراهی ایشان یافته‌ایم و بر این اساس، موجودیّت ستادی خودجوش و متشکل از هزاران دانشجوی فرهیخته از اقصی نقاط کشور را تحت عنوان «ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی» اعلام می‌نماییم و در جهت دستیابی به «ایرانی با کرامت» تمام تلاش خود را به کار می بندیم.

 

نظر شما