شناسهٔ خبر: 19098290 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هوشیاری همسایه ، نامزدهای سارق را ناکام گذاشت

تهران- ایرنا- زوج جوانی که با زاغ زنی اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کردند توسط پلیس دستگیرشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، در ساعت بیست و سه ، دوم اردیبهشت ماه سالجاری یکی از اهالی مجتمع شهید بهشتی از مشاهده می کند که جوانی با لباس قرمز رنگ ، پس از زاغ زنی و اطمینان از عدم حضور ساکنان یک خانه ویلایی قصد ورود به آنرا دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام شد.
با حضور مأمورین کلانتری 122 دربند ، مأمورین ضمن شناسایی خودرو پژو پرشیا متعلق به سارقین ، موفق به دستگیری خانم جوانی در داخل خودرو شدند که در حال زاغ زنی محل بود .
با دستگیری فائزه . ح ( 32 ساله ) ، مأمورین ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده اما سارقین با اطلاع از دستگیری همدست خود و ضمن رها نمودن خودرو پژو پرشیا و بدون موفقیت در سرقت از منزل ، از دیوار پشتی اقدام به فرار می کنند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'سرقت منزل' و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
'فائزه. ح' پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا به دهها فقره سرقت منزل با همدستی نامزدش به نام افشار اعتراف نمود و عنوان داشت که خودرو توقیف شده نیز متعلق به همسرش می باشد.
در شرایطی که افشار از مخفیگاهش در خیابان پیروزی متواری شده بود ، تحقیقات از متهمه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ همزمان کارآگاهان به ترددهای مکرر خواهر متهمه جهت ملاقات با خواهرش مشکوک شده ، با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که بر خلاف اظهارات خواهر متهمه مبنی بر بی اطلاع بودن از نامزد خواهرش ، وی ازمخفیگاه و محل های تردد افشار اطلاع دارد .
با بهره گیری از اقدامات پلیسی و مراقبت های نامحسوس پلیسی ، سرانجام 'افشار. ح' (35 ساله) در خیابان خرمشهر شناسایی ، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح این متهم به دهها فقره سرقت منزل در شمال تهران ، اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و محل های سرقت در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و متهمین با صدور قرار قانونی ، جهت تکمیل تحقیقات در اختیار هستند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539

انتهای پیام /*

نظر شما