شناسهٔ خبر: 19097699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

حوادث درون شهری در استان بوشهر ۱۹ درصد کاهش یافت

R41363/P1336/S6,53/CT11

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: سوانح رانندگی درون شهری استان بوشهر در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر نقش مهم ترویج فرهنگ ترافیک در کاهش حوادث رانندگی اظهار داشت: رانندگان باید با توجه به قانون راهنمایی و رانندگی در کاهش حوادث بکوشند که نهادینه شدن فرهنگ ترافیک نقش مهمی در این عرصه دارد.

وی از کاهش تلفات فوتی تصادفات درون شهری استان بوشهر خبر داد و افزود: تلفات فوتی سوانح رانندگی درون شهری استان بوشهر در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 100 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به کاهش 2 درصدی تصادفات جرحی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تصادفات جرحی  در فروردین امسال در شهرهای این استان  باکاهش 2 درصدی روبه‌رو بود و در مجموع در شهرهای استان بوشهر در فروردین امسال 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حوادث درون شهری ثبت شده است.

کشکولی با بیان اینکه در طرح نورزوی 96، تعداد  تلفات منجر به فوت سوانح رانندگی درون شهری کاهش 2 برابری داشت خاطر نشان کرد: در سال گذشته و در حوزه درون شهری استان بوشهر آمار تلفات تصادفات موتورسواران افزایش داشت و به 53 درصد رسید.

وی با تاکید بر  استفاده از کلاه ایمنی در تردد موتورسیکلت‌ها گفت:  راکبان موتورسیکلت در تردد از کلاه ایمنی استفاده کنند و برای جلوگیری از وقوع سوانح، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه راکبان موتورسیکلت در استان بوشهر خبرداد و تاکید کرد: به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر، آموزش موتورسیکلت‌سواران و بازآموزی رانندگان این وسیله نقلیه که تصادف کرده‌اند در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی این استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما