شناسهٔ خبر: 19096214 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تراز | لینک خبر

مثلث ابهام در پرسپولیس

تراز: حتی فرا رسیدن زمان بازی تیم پرسپولیس هم موجب شکسته شدن اعتصاب سرخ ها نشد و بازیکنان این تیم بدون اردو به دیدار ذوب آهن می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تراز ، محکومیت پرسپولیس در پرونده ژوزه مانوئل موجب شد تا مشکلات مالی این تیم نمود پیدا کند و مشخص شود که وضعیت مالی این تیم آنطورها هم که تصور می‌شد خوب نیست.

وقتی مدیران پرسپولیس از محکومیت خود در پرداخت رقم نجومی از باقی مانده یک قرارداد نه خیلی قدیمی به مربی سابق شان یقین پیدا کردند، دو راهکار به صورت موازی برای حل این مشکل در پیش گرفتند. ابتدا طرح شکایتی جدید در دادگاه «CAS» تنها برای خرید زمان و تهیه مبلغ مزبور و فرار از جریمه‌های غیر قابل گذشت فیفا و دوم نیز دست به دامن هواداران این تیم شدن و درخواست کمک‌های مردمی. راهکاری عجیب و جدید که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران توسط مدیران باشگاه پرسپولیس برای فرار از بحران مالی به کار گرفته شد.

مدیران پرسپولیس با طرح شعار «هر پرسپولیسی پول یک وعده غذای خود (۱۵ هزار تومان) را برای پرداخت جریمه ژوزه به حساب باشگاه بریزند» این راهکار را ارائه دادند و معتقد بودند اگر تنها یک میلیون پرسپولیسی هر کدام پول یک وعده غذای معمولی شان در طول یکسال را به حساب باشگاه بریزند، مبلغی به مراتب بیشتر از مطالبات ژوزه جمع آوری شده و این مشکل به راحتی حل می‌شود.

در حالی که در شروع این طرح مدیران پرسپولیس از استقبال خوب هواداران صحبت کردند و ابراز امیدواری کردند تا با این راهکار بتوانند مطالبات ژوزه را پرداخت کنند، عملا هنوز چنین  اتفاقی نیفتاده است. نه تنها مطالبات ژوزه، بلکه حتی مطالبات این فصل بازیکنانی که تیم پرسپولیس را قهرمان لیگ کردند هم پرداخت نشده تا در دو هفته پایانی لیگ برتر و در آستانه حساس ترین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، کار بازیکنان این تیم به اعتصاب و تحریم تمرین برسد.

حال این سئوال و یا بهتر بگوییم این سئوال‌ها پیش می‌آید که آیا هواداران پرسپولیس در این طرح مشارکت چندانی نداشتند و یا اگر آنها مشارکت کردند، مبالغ جمع آوری شده صرف چه هزینه‌هایی شده که نه تنها مطالبات ژوزه پرداخت نشده است، بلکه مطالبات بازیکنان این فصل هم به بدهی های سرخ‌ها اضافه شده است.

نظر شما