شناسهٔ خبر: 19094638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین اخبار از اردوی خفاشان و قوهای سفید

مادرید با کریس آماده، والنسیا با منیر با انگیزه

دو تیم فوتبال رئال مادرید و والنسیا در برنابئو در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که اردوی خفاشان غایب و مصدوم بیشتری دارد و مادرید به نظر کاملا آماده می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم فوتبال رئال مادرید و والنسیا به ساعت 18:45 به وقت تهران در برنابئو مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

رئال مادرید محکوم به پیروزی است و والنسیا با شکست در برنابئو وارد بحرانی شدید در کادر فنی خواهد شد.

مردان وورو البته کار سختی در پیش دارند و والنسیا در 81 بازی داخل چمن برنابئو فقط 9 بار به پیروزی رسیده است.

پیروزی هفته گذشته رئال مادرید مقابل دپورتیوولاکرونیا با تیم دوم و نتیجه 6 بر 2 روحیه قوهای سفید را افزایش داده و می توان فرض کرد که مردان زیدان شکست مقابل بارسلونا را تا حدود زیادی فراموش کرده‌اند.

زیدان در جمع مردانش رونالدو و کروس استراحت کرده و آماده را در اختیار دارد. او به خوبی می‌داند که جوانان خوش آتیه مادرید همچون ایسکو، موراتا، آسنسیو و خامس بار دیگر منتظر ورود به میدان هستند تا درس خوبی به حریفان مادرید بدهند.

در اردوی خفاشان سیاه والنسیا اما مشکلاتی از جمله مصدومیت و محرومیت چند بازیکن به چشم می‌خورد، منیر الحدادی البته خود را نماینده بارسلونا در لباس نارنجی والنسیا می‌بیند و برای باز کردن دروازه رئال مادرید بمب انگیزه است. وورو اما در اردوی خود بازیکنانی چون ساسا، کانسلو، مونتویا و سانتی مینا را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/ا

نظر شما