شناسهٔ خبر: 19093750 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

آمریکا و روسیه همراهان سیطره رژیم صهیونیستی بر قدس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که سکوت دنیای اسلام در مقابل تحولات فلسطین باتوجه به درگیری با بحران تروریسم تکفیری فضایی را ایجاد کرده که رژیم صهیونیستی در حال تثبیت سیطره بر قدس اشغالی است،گفت: آمریکایی ها و روسیه در حال همراهی رژیم صهیونیستی و رسمیت بخشیدن به رفتار نتانیاهو هستند.

صاحب‌خبر -
علیرضارحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تقبیح رویکرد حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: واشنگتن همواره خود را متعهد به حمایت از منافع نامشروع تل آویو می داند اما این روند با روی کار آمدن دونالد ترامپ و رفاقت رئیس جمهوری آمریکا با بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر صهیونیستی تشدید شده است.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله انتقال مراکز دیپلماتیک از تل آویو به قدس اشغالی اقدامی در جهت تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی است که متاسفانه روسیه در این راه پیش قدم شده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع ترامپ به سرزمین اشغالی گفت: آمریکایی ها به موازات روسیه برنامه انتقال سفارت از تل آویو را تدارک دیده اند و طبق شواهد ترامپ قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر معرفی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سکوت غم انگیز دنیای اسلام در مقابل تحولات ناخوشایند فلسطین باتوجه به درگیری با بحران تروریسم تکفیری فضایی را ایجاد کرده که رژیم صهیونیستی در حال تثبیت سیطره بر قدس اشغالی است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها و روسیه در فضای ایجاد شده در حال همراهی رژیم صهیونیستی و رسمیت بخشیدن به رفتار نتانیاهو هستند.

رحیمی گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان که همواره در موضوعات مرتبط با حقوق فلسطینیان فعال بوده است در مورد انتقال مراکز دیپلماتیک به قدس اشغالی باید واکنش جدی از خود نشان دهد.

وی با بیان این که برخی کشورهای خاورمیانه نظیر قطر ، عربستان یا حتی ترکیه که در جریان جنگ سوریه نتوانستند برنامه های خود را عملیاتی کنند حضور خود را در محور آمریکایی تقویت کرده اند ، گفت: احتمالا ترامپ پس از سفر به سرزمین اشغالی راهی عربستان خواهد شد که نشان دهنده تدوین سناریوی جدید آمریکایی در خاورمیانه است.

این نماینده مجلس دهم گفت: همراهی با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس توطئه ای است که دیکتاتورهای عرب در تقابل با ایران دنبال می کنند تا منافع خود را در خاورمیانه مطالبه کنند اما در حقیقت به دنیای اسلام خیانت می کنند.

نظر شما