شناسهٔ خبر: 19091542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار خدابنده:

جاری شدن سیل در ۱۲روستای خدابنده/به ۴۰ خانه روستایی خسارت وارد شد

زنجان-معاون فرماندار خدابنده از وارد شدن خسارت به ۱۲ روستای این شهرستان برا ثر وقوع سیل خبرداد و گفت: به ۴۰ واحد مسکونی روستایی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شده است.

صاحب‌خبر -

راحله میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر همه نیروهای عضو ستاد بحران استان زنجان در منطقه حاضر هستند و به امدادرسانی به حادثه دیدگان می پردازند، افزود: بر اثر بارش شدید باران و تگرگ طی روز گذشته سیل در روستاهای دو بخش بزینه رود و مرکزی جاری شد و خسارت های را به خانه ها و زمین های کشاورزی وارد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش پراکنده باران در منطقه وجود دارد و بنا به اعلام هواشناسی استان این بارش ها امروز شدیدتر خواهد شد،  ادامه داد: خوشبختانه سیل شهرستان ماهنشان تلفات جانی نداشته و یک نفر نیز که در حال غرق شدن بود توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

میرزایی همچنین از وارد شدن خسارت به ۳ هزار هکتار زمین زراعی شهرستان خدابنده بر اثر جاری شدن سیل خبر داد و گفت: سیل به ۷۰ تا ۸۰ هکتار از باغات این شهرستان خسارت زده است.

معاون فرماندار خدابنده  گفت: سیل در  ۱۲ روستای این شهرستان به ۴۰ واحد مسکونی روستایی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرده است.

میرزایی با بیان اینکه روستاهای کسیک،حسینه، آباد گویجه،منطش ،سازین و زاغه روستاهایی بودند که در شهرستان های زنجان ،خدابنده و ماهنشان دچار سیل شدند، گفت: سیل باعث تلف شدن ۱۰ راس دام سنگین در روستاهای شهر ستان خدابنده شده است.

وی با اشاره به حضور معاون عمرانی استانداری زنجان در منطقه حاضر است، گفت: در حال حاضر همه اعضای ستاد مدیریت بحران استان زنجان در روستاهای سیل زده حاضر شده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما