شناسهٔ خبر: 19091517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام بانوان دو و میدانی کار کم بینا به مسابقات انتخابی تیم ملی

بانوان دو و میدانی کار کم بینای استان بوشهر برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به تهران اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -
اعزام بانوان دو و میدانی کار کم بینا به مسابقات انتخابی تیم ملی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سه بانوی دو و میدانی کار کم بینای استان بوشهر سیزدهم اردیبهشت به مسابقات کشوری کم بینایان و نابینایان که در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

سرپرست تیم اعزامی بانوان کم بینای استان بوشهر گفت: اعضای تیم استان را حکیمه گودرزی در کلاس B2 در رشته دوی ۱۵۰۰ و ۴۰۰ متر، عذرا مهدوی کیا در کلاس B3 در رشته دوی ۱۵۰۰ و ۸۰۰ متر و مونا یوسفی در کلاس B2 در رشته پرش طول و دوی ۱۰۰ متر تشکیل می‌دهند.

فالح ناصری پوران با اشاره به آمادگی بالای اعضای تیم، افزود: امیدواریم که اعضای تیم استان بتوانند در این رقابت‌ها موفق شوند و جواز حضور در تیم ملی را کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان پس از تشکیل باید خود را برای آوردگاه پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده کند.

ناصری پوران با اشاره به این‌که مسابقات دو و میدانی در دو بخش جانبازان و معلولان و کم بینایان و نابینایان برگزار می شود، بیان کرد: در هر دو بخش در مجموع ۷۰۰ ورزشکار طی سه روز باهم رقابت می‌کنند.

وی گفت: افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اردیبهشت با حضور فیلیپ کریون رئیس کمیته بین المللی پاراالمپیک برگزار می‌شود .

خانم‌ها گودرزی و مهدوی کیا دو ماه پیش در مسابقات صحرانوردی دو کیلومتر کم بینایان کشور که در تهران برگزار شد، به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.
 
انتهای پیام/ ث

نظر شما