شناسهٔ خبر: 19091337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف 90 درصدی جرایم در سیستان و بلوچستان

نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 90 درصدی جرایم رخ داده است، گفت: با اقدامات انجام شده، جرایم سازمان یافته در استان نداریم.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا، سردار" حسین رحیمی" در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در زاهدان ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان هنگ مرزی "میرجاوه"، گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین یگان‌‌های برقرارکننده نظم و امنیت در این استان پهناور در حال خدمت رسانی است.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: استان سیستان و بلوچستان علی رقم آنکه دارای بیشترین محورهای مواصلاتی در سطح کشور است، کمترین بهره را از بزرگ راهها داراست و با وجود این محدودیت‌ها طی سه سال گذشته در حوزه پلیس راه از رتبه‌های پایین کشور به رتبه‌های بالای کشور ارتقاء یافته‌ایم‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با چشم انداز مشخصی که برای خود در مجموعه نیروی انتظامی در راستای افزایش خدمت رسانه ترسیم کرده‌ایم، تلاش شده که در جهت همدلی و حفظ وحدت، با هدف هم افزایی مشترک حرکت کنیم.

رحیمی توجه به مدیریت جهادی و اقدامات آفندی را از مهمترین رویکردهای نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان خواند و اظهار کرد: انسان‌محوری دردرون مجموعه و جامعه محوری و مردم مداری از راهبرد‌های برون سازمانی تعریف شده است که بر اساس آن ماموریت‌ها، برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: اشراف اطلاعاتی در همه حوزه‌های ماموریتی، برخورد قاطع و بی امان با تمام جرایم و به ویژه جرایم ضد امنیتی و خشن، تقدم اقدامات افندی بر پدافندی، اجرای ماموریت‌ها مقتدرانه توام با مهربانی از محورهایی است که در دستور کار ما همواره، قرار دارند‌.

این مقام ارشد انتظامی اجرای طرح آرامش در 81 نقطه از محور‌های مواصلاتی را از دیگر برنامه‌های اجرا‌ شده توسط پلیس خواند و بیان کرد: درایام نوروز حدود 42 درصد کاهش حوادث رانندگی محقق شد‌.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حرکت شتابان و جهادی در جهت کشف جرم باعث شد سازمان جرم وجرایم سازمان یافته پاشیده شود و امروز با اقتدار اعلام می‌کنیم که جرایم سازمان یافته در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صحیح واجرای طرح‌های متعدد انتظامی نا‌امنی از جامعه برکنده شده و در دل قاچاقچیان و مخلان امنیت جامعه افتاده است، تصریح کرد: ما توانسته‌ایم در سال گذشته 90 درصد جرایم رخ داده در استان را کشف کنیم‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود ضمن با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر، اولویت اصلی پلیس است، خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته توانسته‌ایم با انهدام باند‌های متعدد مسلح و بین‌المللی بالغ بر 122 تن انواع مواد مخدر را کشف کنیم‌.


انتهای پیام

نظر شما