شناسهٔ خبر: 19091329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لایق در گفت‌وگو با میزان:

اجازه نمی‌دهیم در تیم ملی کشتی‌گیر‌سالاری باشد/ مذاکره رسمی با خیرآبادی نداشتیم

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی گفت: اگر کشتی‌گیری به دنبال این باشد که نظم و انضباط را به هم بزند، ما با او برخورد خواهیم کرد و اجازه کشتی‌گیرسالاری را نمی‌دهیم.

صاحب‌خبر -
رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص این که گفته می‌شود فدراسیون کشتی با جمشید خیرآبادی مذاکراتی داشته است، اظهار داشت: اگر قرار است با یک مربی مذاکره شود این کار باید  توسط نماینده رسمی فدراسیون کشتی انجام شود و تا الان هم چنین اتفاقی رخ نداده است. وقتی بحث برگزاری مسابقات جهانی زیر 23 سال مطرح شد، هر گروهی یا هر شخصی ممکن است رایزنی‌هایی برای سرمربیگری تیم زیر 23 سال انجام داده باشد اما این کار به صورت رسمی نبوده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر مربیان مختلفی به فدراسیون کشتی معرفی شده‌اند و شورای فنی درباره این گزینه‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد. این شورا تصمیم گرفت برای کادر فنی تیم زیر 23 سال از نفراتی استفاده کند که در کادر فنی تیم بزرگسالان نباشند. فکر می‌کنم در جلسه بعدی شوای فنی درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد زیر 23 سال تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
دبیر فدراسیون کشتی درباره این که نامه رسول خادم به نناد لالوویچ چه نتایجی به دنبال داشت، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که درباره رنکینگ اصلاحاتی صورت بگیرد. ضمن این که به دنبال این هستیم رقابت‌های کشتی جام تختی جزو رقابت‌هایی باشد که در رنکینگ کشتی‌گیران تأثیرگذار است.
 
لایق در خصوص انتقادهایی که از او به خاطر حضور در سالن کشتی و تمرین با کودکان و نوجوانان شد، گفت: من در سال‌هایی که به عنوان مربی فعالیت می‌کردم، تجربیات خوبی کسب کردم و کنار رسول خادم که از بهترین مدرسان کشتی دنیا است توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم. به عنوان دبیر فدراسیون سعی می‌کنم وظابفم را به خوبی انجام بدهم. در زمان‌هایی که متعلق به خودم است سعی می‌کنم به کودکان و نوجوانان آموزش کشتی بدهم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون کشتی با کشتی‌گیرسالاری برخورد خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: بعضی کشتی‌گیران با مربیان صحبت می‌کنند و مربیان هم به آنها اعتماد می‌کنند و اجازه می‌دهند دیرتر به تمرینات بیایند اما اگر کشتی‌گیری به دنبال این باشد که نظم و انضباط را به هم بزند ما با او برخورد خواهیم کرد و اجازه کشتی‌گیرسالاری را نمی‌دهیم. سعید عبدولی هم به احتمال زیاد شرایط حضور در مسابقات را نداشته و عدم حضور او هم با هماهنگی مربیان بوده است. اگر از مربیان تیم ملی مجوز گرفته باشد که به تیم ملی نیاید عدم حضور او ایرادی ندارد، در غیر این‌صورت به کمیته انضباطی فراخوانده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما