شناسهٔ خبر: 19091321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر:

ایرانجوان بوشهر امسال شرایط سختی در لیگ دسته اول داشت

بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بازیکنان و کادر فنی ایرانجوان بوشهر امسال با سختی‌های زیادی روبرو شدند و با این شرایط تیم را حفظ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن باستی جمعه شب در نشست با بازیکنان و کادر فنی ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در فوتبال است و مردم این استان نیز علاقه بالایی به فوتبال دارند.

وی با اشاره به شرایط سخت ایرانجوان بوشهر در مسابقات امسال، اضافه کرد: از بازیکنان و کادر فنی قدردانی می‌کنم که با تمام سختی‌ها و دشوراری‌ها این تیم ریشه‌دار را در لیگ دسته اول نگه داشته و با خوشی و ناخوشی تیم سازگاری کردند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: ایرانجوان بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال استان بوشهر است و حمایت از این تیم یک ضرورت است که باید به صورت ویژه انجام شود.

وی بیان کرد: مدیریت ارشد استان بوشهر با تمام  وجود از این تیم در فصل آینده حمایت خواهیم کرد و امیدوار هستیم ایرنجوان بوشهر در فصل بعد جایگاه بهتری نسبت به حال داشته باشد.

حمایت از ایرانجوان ضروری است

مدیر کل ورزش وجوانان نیز در این نشست اظهار داشت: ایرانجون بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شود که بازیکنان زیادی از این تیم به تیم‌های بزرگ کشور معرفی شده‌اند.

احمد بهروزیان با اشاره به اینکه سال گذشته در حد بضاعت از تیم ایرانجوان بوشهر حمایت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر نیز کمک‌های فراوانی برای حل مشکل این تیم کرد و جلسات متعددی را  با کادر فنی و مدیران باشگاه برای حل مشکل باشگاه داشت.

وی با اشاره به مسابقه بعدی ایرانجوان در لیگ دسته اول بیان کرد: من از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم انتظار دارم که بازی بعدی را با تمام جان و دل برای سربلندی این تیم تلاش کنند.

سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز در این نشست خواستار حمایت همه مسئولان از این تیم شد و اظهار داشت: استاندار بوشهر، معاونین استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری مشکلات تیم هستند و شاهد حمایت از این تیم هستیم.

نظر شما