شناسهٔ خبر: 19091320 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیبرمن: اسرائیل دنبال ماجراجویی تازه در غزه نیست/ در نهایت به ترور فرماندهان نظامی حماس خواهیم پرداخت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد برای بازگرداندن نظامیان اسرائیلی اسیر مقاومت ده‌ها سال زمان نیاز است و این رژیم دنبال جنگ جدید علیه غزه نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که امور حالت «عادی» داشته باشد دولت این رژیم دنبال یک ماجراجویی جدید علیه غزه نیست؛ وی سپس تهدید کرد اما اگر جنگ تحمیل شود بسیار سخت‌تر خواهد بود و اسرائیل در نهایت امر به ترور فرماندهان نظامی حماس روی خواهد آورد.

 

بر اساس گزارش وبگاه «فسلطین‌الیوم»، لیبرمن افزود هدف اصلی گرفتن سلاح حماس است و در صورتی که این جنبش از تونل‌ها و موشک‌ها دست بردارد، گذرگاه‌ها باز می‌شود ، بندر ساخته می‌شود و محاصره غزه به پایان خواهد رسید.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به چند نظامی اسیر در دست رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و گفت تیم‌هایی هستند که شب و روز در این زمینه کار می‌کنند اما اینگونه مسایل دهها سال زمان می‌برد و نمی‌توان به خانواده‌های اسرا وعده‌های کاذب داد.

 

چند روز پیش، «زیاد النخاله» معاون دبیرکل جهاد اسلامی حماس اعلام کرده بود اصل موضع تشکیلات خودگردان در هر آشتی فلسطینی این است که سلاح مقاومت در نوار غزه تحت تسلط تشکیلات باشد و گروه‌های فلسطینی با این موضوع موافقت نخواهند کرد.

نظر شما