شناسهٔ خبر: 19091310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کتابخوانی رضوی را یکم تیرماه امسال اعلام کرد و از علاقه مندان خواست که برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه ها عمومی کشور مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این جشنواره از سلسه برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام) است.

 


وی ادامه داد: این جشنواره همزمان با دهه کرامت ازمیلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا تولد امام رضا(علیه السلام) همزمان با دهه کرامت از تاریخ های یکم تا یازدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

 


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را یکم تیرماه امسال اعلام کرد و از علاقه مندان خواست که برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه ها عمومی کشور مراجعه کنند.

 


حسنی خونسار خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز در طول دهه کرامت برگزار و جوایز نفیسی نیز به برندگان اهداء می شود.

 


این مسئول با اشاره به اهدای 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره، گفت: هشت جایزه ویژه نیز به تعداد هشت خانواده اهداء می شود که جوایز برای خانواده اول و دوم دونفره مبلغ پنج میلیون ریال است.

 


وی اضافه کرد: خانواده برتر اول سه نفر نیز مبلغ 750 هزارتومان، خانواده دوم سه نفره 500 هزار تومان، خانواده اول چهار نفره یک میلیون تومان، خانواده دوم چهار نفره 750 هزار تومان، خانواده اول پنج نفره یک میلیون و 500 هزار تومان و خانواده دوم پنج نفره نیز یک میلیون تومان را دریافت می کنند.

 


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم توجه همه افراد جامعه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان متولی اصلی این امر تحقق می یابد.

 


حسنی خونسار تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی در جامعه ماندگاری بیشتری دارد و : یکی از مهمترین و بزرگترین حرکت های فرهنگی در زمینه کتابخوانی جشنواره کتابخوانی رضوی است.

 

 

نظر شما