شناسهٔ خبر: 19091277 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

مدیریت بهتر با نرم افزار مادربوردهای مخصوص کسب و کار ایسوس

صاحب‌خبر -

فناوران- نرم افزار ASUS Control Center یا ACC یک نرم افزار مدیریتی/کنترلی است که به عنوان مهم ترین ویژگی مادربوردهای مخصوص کسب و کار (CSM) شناخته می شود. این نرم افزار در حقیقت چهار عملکرد اصلی دارد که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت.
 مانیتورینگ نرم افزاری و سخت افزاری
یکی از مهم ترین وشایف مدیران IT، مدیریت و مانیتورینگ کامل تمام سیستم های موجود در شرکت است. ACC با گزارش دهی لحظه ای، تمام وضعیت ها از گزارش دما، ولتاژ ها، چرخش فن ها گرفته تا هشدار عدم کارایی یک سیستم در شرکت را به مدیر IT نشان می دهد. 
ظاهر ساده ACC باعث شده تا بدون نیاز به آموزشی خاص تمامی عملیات مرتبط با گزارش گیری و مانیتورینگ سخت افزاری و نرم افزاری تک تک سیستم ای شرکت را با چند کلیک ساده دریابید.
 کنترل از راه دور
فرض کنید می خواهید بایوس 100 سیستم فعال در یک شرکت را به روز رسانی کنید. اگر حداقل 5 دقیقه برای هر سیستم زمان بگذارید 500 دقیقه فقط صرف یک امر ساده کرده اید. اما با ACC در چند دقیقه بایوس همه سیستم ها را می توانید به یکباره بروز رسانی کنید.
مدیریت و کنترل دسکتاپ از راه دور (Remote Desktop) هم به سادگی با ACC قابل دسترس است. نصب نرم افزار ها برای همه سیستم ها، بروزرسانی های همگانی برای کل سیستم ها با چند کلیک، در چند دقیقه با کمک ACC برای تعداد زیادی از سیستم ها هم اکنون در دسترس است.
 کنترل همراه
ACC با دستگاه های هوشمند سازگاری کامل دارد و در هر حال و هر جا شما می توانید عملیات و مانیتورینگ کاملی را بدون نیاز به پلاتفرمی خاص در دسترس داشته باشیدو
 امنیت و صرفه جویی در هزینه ها
با ACC می توانید دسترسی به پورت های اتصالاتی نظیر USBها را مطابق میل شرکت محدود کنید. 
به منظور حفظ امنیت سیستم ها و جلوگیری از تغییرات در رجیستری سیستم عامل، ACC می تواند  قفلی کامل بر رجیستری لحاظ و از تغییرات در آن جلوگیری کند.

نظر شما